Pēc tam, kad kļuva zināms, ka 825 000 Latvijas mājsaimniecību marta beigās saņems vakcinācijas avīzi latviešu un krievu valodā, mikroblogošanas vietnē Twitter viedokli par šo jautājumu pauda daudzi lietotāji, lielākoties, kritisku.
Kā tika vēstīts, Vakcinācijas projekta birojs, plānojot komunikācijas aktivitātes, nodrošinās informāciju, lai sāktu iedzīvotāju ar hroniskām slimībām vakcināciju. Tāpat plānots sagatavot atbildes un jautājumus par vakcināciju pret Covid-19 Slimību profilakses un kontroles centra mājaslapā, reklāmas televīzijā. Latvijas Televīzijas pirmajā kanālā demonstrēs animētu reklāmu senioriem ar aicinājumu pieteikties vakcinācijai. Sadarbība ar "Latvijas pastu" senioriem kopā ar pensiju izmaksu tiks piegādāts aicinājums pieteikties vakcīnai. Vakcinācijas projekta birojs plāno informatīvus vebinārus dažādu nozaru iestāžu darbiniekiem.
Vakcinācijas projekta birojs plāno izdot infolapas, bukletus, plakātus, ko izplatīs pašvaldībās un sadarbībā ar aptieku tīkliem. Par vakcināciju reklamēs arī "Latvijas Radio" visos četros kanālos. Animēta video reklāma tiks izvietotas Rīgas, Liepājas un Rēzeknes sabiedriskajā transportā, Latvijas Pasta nodaļās.
Tiesa gan, Twitter lietotāji neslēpa ironiju, komentējot šo Vakcinācijas biroja ieceri. Twitter lietotaji ar ironiju jautā, cik maksās, piemēram, reklāmas ievietošana avīzē un kur jāraksta, lai atteiktos no avīzes saņemšanas.
Tikmēr vairāki Twitter lietotāji atbalsta Vakcinācijas avīzes izeidi.