Kāds veikala RIMI apmeklētājs pārmet darbiniekiem sliktu attieksmi pret klientiem.
Pircējs portālā "sudzibas.lv" neslēpa sašutumu par veikala apsarga rīcību situācijā, kad sajaucis ieejas/izejas durvis.
"Lai strādātu cilvēku vidē, ir jābūt kompetentam savā nozarē! Šī situācija valstī ir grūta visiem, bet es neredzu pamatu rupjai attieksmei, ja cilvēks sajauc ieeju ar izeju! Uz kāda pamatojuma uz mani tik pacelta balss par to, ka iegāju pa citām durvīm nejaušības dēļ? Jebko cilvēkam paskaidrot var mierīgi, nevis kliedzot paceltā tonī. Apsarga darbs pie izejas ir informēt pircēju par ieejas citu atrašanās vietu nevis pazemot citu priekšā. Drausmīgi. Drausmīga attieksme," viņš raksta.
Jāpiebilst, ka pircēji bieži vien dalās ar stāstiem par to, ka cik nelaipna attieksme bijusi no veikalu dabinieku puses. Tā, piemēram, pirms kāda laika vēstījām, ka veikalā Liepājā kādai pircējai nācās iekulties nelāgā situācijā, jo, mēģinot iegādāties enerģijas dzērienu, pārdevēja to neesot vēlējusies pārdot.