Kaivas ielas iedzīvotāji Rīgā, Dreiliņu mikrorajonā, norāda uz bīstamu krustojumu. Kā stāsta vietējie, šajā krustojumā regulāri veidojas avārijas situācijas, tāpat nereti tās rezultējas ar sadursmēm, vēsta "Bez Tabu".
Kaivas ielai gadiem ilgi galvenā ceļā priekšrocības, taču pēc ”Lidl” noliktavas uzbūvēšanas spēku samēri mainījušies un nu galvenā ceļa statuss piešķirts Dzelzavas ielas apendicītam, kas ved vienīgi uz lielveikala noliktavu.
Četru gadu laikā līdz 2019. gada martam šajā krustojumā nebija reģistrēts neviens ceļu satiksmes negadījums. Pēc izmaiņām krustojumā tur reģistrētas deviņas avārijas, taču patiesais skaits varētu būt krietni lielāks.
"Esmu pamanījis, ka šajā krustojumā notiek daudz avāriju. Esmu saskaitījis kādas desmit, bet noteikti daudz vairāk. Kādreiz Kaivas iela bija galvenā iela, tagad vairs nav. Cilvēki tik un tā neievēro šīs zīmes, diezgan bīstams ir šis krustojums," pauž Arvis.
Arvis stāsta, ka krustojumu vēl nepārskatāmāku padara liels krūms. Tas šobrīd vēl nav sazaļojis. Apstājoties pie apstāšanās līnijas autovadītāji nevar ieraudzīt, kas notiek viņiem labajā pusē.
"Pagājušonedēļ bija divas avārijas, sasistas sešas automašīnas. Vienreiz vienā stūrī trīs mašīnas sadūrās, pēc tam citā stūrī arī trīs mašīnas. Pilnīgi nojauktas priekšas. Mans viedoklis ir tāds, ka arī otrā pusē vajadzētu uzlikt ”Stop” zīmi, varbūt tā būtu drošāk," pauž vietējais iedzīvotājs Aivars.
Dzelzavas iela, kas šajā krustojumā atzīta par galveno, ieved strupceļā. Tā apraujas blakus veikala ”Lidl” jaunajām noliktavām. Tālāk turpināt ceļu centrā virzienā nav iespējams.
Ja Rīgas dome noasfaltētu vēl nepilnus 100 metrus, galvenās ielas statuss jau būtu daudz saprotamāks.
Rīgas domes Satiksmes departamentā norāda, ka Dzelzavas ielas trūkstošo posmu pašvaldība nevar noasfaltēt, jo tas pieder privātīpašniekam. Šobrīd tiekot meklēti risinājumi šo darbu veikšanai, taču pašreiz nevar paredzēt, kad tie tiks veikti.