Autovadītāja Gunta, atrodoties pie automašīnas stūres Rīgā, Dzelzavas ielas sākumā pie Zemitāna tilta, novēro avāriju, kas liek apšaubīt satiksmes organizācijas korektumu vienā no krustojumiem, vēsta raidījums "Bez Tabu".
"Krustojumā ir jocīga organizācija izveidota, kā izbraukt joslas. Tur sanāk tā, ka tā autobusu josla un attiecīgi vidējai joslai pēc krustojuma ceļš ir jāveic pilnīgi slīpi uz kreiso pusi. Bet tur ir reāli avārijas situācijas ļoti bieži. Un tikko piezvanīt man lika reāla situācija, ko es ieraudzīju, un sapratu, - viss, pēdējais brīdis piezvanīt jums, saskrējušās divas mašīnas. Vai jūs varat aizbraukt uz to vietu, visu izpētīt un uztaisīt sižetu, lai arī pievērstu autovadītāju uzmanību uz to, ka tajā krustojumā ir tik sarežģīta, nepierasta situācija," pauž Gunta.
Viņa uzskata, kā Dzelzavas ielas un Gustava Zemgala gatves krustojums pēc ieviestajām izmaiņām neviļus kļuvis par vienu no Rīgas satiksmes melnajiem punktiem.
Vēl pērnā gada vasarā spēkā bija ierastā kārtībā, kreisā josla tikai pagriezienam pa kreisi, vidējā - pa kreisi un taisni, bet labā josla - tikai taisni. Tagad uzreiz pēc krustojuma izveidota sabiedriskā transporta josla.
Tas ietekmē pārējo joslu trajektorijas. Zem sniega, sāls un netīrumu slāņa atrodas ceļa horizontālie apzīmējumi, kas norāda, ka ir mazliet jāpārkārtojas pa kreisi. Ja vien tās līnijas ir redzamas.
60 metrus pirms krustojuma un arī tieši pirms luksofora izvietotas ceļa zīmes. Un arī tās norāda, kā jāturpina braukt pēc krustojuma šķērsošanas.
Arī televīzijas pārraides ”Zebra” autors Pauls Timrots iepriekš akcentēja, ka šajā krustojumā ir nepieciešami uzlabojumi. Tomēr satiksmes jomas eksperts norāda, ka ziemā tomēr ir apstākļi, kas ietekmē braukšanu.