Pircēja brīdina par Latvijā populāru internetveikalu

© F64

Līga no Salacgrīvas ne reizi vien iepirkusies attālināti. Pieredze bijusi laba, taču, iepērkoties pēdējo reizi, ne saņēmusi preci, ne atguvusi naudu. Vēlas brīdināt citus par pašmāju internetveikalu, vēstīja raidījums "Bez Tabu".

Septembra sākumā internetveikalā mercato.lv Līga pasūtījusi gultu. Solīts, ka prece tiks piegādāta 3 līdz 5 darba dienu laikā, taču gultas kā nebijis, tā nebijis. Vairākkārt zvanījusi uz internetveikalu un allaž saņēmusi atrunas. Aizbildināšanās, kāpēc preci nepiegādā, bijusi visdažādākā. Septembra beigās piedāvāts atdot naudu par preci. To pircēja gaida joprojām.

Par internetveikalu, kurš nav piegādājis preci solītajā laikā un neatdod naudu, Līga izvietojusi informāciju “Facebook”. Atsaukušies arī citi bēdu brāļi un māsas.

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs no neapmierinātajiem pircējiem, kuri mercato.lv pasūtījuši preces, bet tās nav saņēmuši un nav atguvuši samaksāto naudu, šogad vien saņēmis vairāk nekā 50 rakstveida iesniegumu, sniedzis 60 konsultācijas. 7 patērētāji vērsušies patērētāju strīdu risināšanas komisijā. Tā vēl izskata daļu sūdzību.

PTAC par komersantu sniedzis informāciju policijai. Valsts policijas Brasas iecirknī ir uzsākti 13 kriminālprocesi. Notiek izmeklēšana.

Avots