Absurds! Sieviete Saldū neslēpj sašutumu par nopirkto telefonu

Ilustratīvs attēls © imago images/spfimages/Scanpix/LETA

Ja jums saplīst telefons brīdī, kad vēl ir spēkā garantija, jūs noteikti vērsīsities pie ierīces tirgotāja. Tieši tā rīkojas arī Vita no Saldus, taču garantijas remonta vietā saldēniete saņem ziņu, ka remonts jāapmaksā no savas kabatas. Un telefona īpašniece to uzskata par absurdu situāciju, vēsta raidījums "Bez Tabu".

Pērnā gada Ziemassvētku brīvdienās Vita dodas uz vietējo tirdzniecības centru, kurā atrodas arī “Tele2” veikals, kurā tad arī iegādāts kārotais telefons, kas pasniegts kā dāvana meitai. Taču nav pat aizritējis gads, kā Vita atkārtoti dodas uz šo veikalu. “Pēkšņi augustā telefonam nedarbojas ekrāns, paliek melns ekrāns. Nesām uz “Tele2″ centru atkal kā uz garantiju,” turpina Vita.

“Tele2” ar pārdoto ierīču remontu nenodarbojas. Uzņēmumam esot sadarbība ar telefonu servisu “MTTC”. Tieši no šīs firmas Vita saņem pārsteidzošu ziņu.

"Saņēmām atbildi, ka mums par garantiju nepienākas šis te telefona remonts, jo ir neoriģināls displejs," pauž Vita.

Serviss apņemas veikt displeja nomaiņu, tiesa gan, nevis ierīces garantijas ietvaros, bet gan par naudiņu no Vitas maciņa - 180 eiro. Telefona īpašniece “paliek uz pauzes” un pat pārtrauc sadarbību ar “Tele2”, pārejot pie cita sakaru operatora.

"Ņemot vērā, ka tā sākotnējā informācija no “Apple” oficiālā servisa bija, ka šis ekrāns nav oriģinālais un līdz ar to arī nav spēkā garantijas remonts, tad mēs kā iespējamo risinājumu no savas puses piedāvājām segt daļēji šīs remonta izmaksas, ņemot vērā, ka kliente ir ilglaicīga mūsu kliente," pauž "Tele2" pārstāvis.

Vita apstiprina, ka “Tele2” esot piedāvājis apmaksāt pusi no remonta - 90 eiro. “Protams, es nepiekritu principa pēc. Arī, ja man būtu jāmaksā 20 vai 10 eiro, jo man tas nav jādara, jo es iegādājos jaunu telefonu par pilnu maksu, nevis lietotu vai mazlietotu, vai jebkādā citā veidā, kur man būtu zināmi spēles noteikumi. Bet šeit es zināju, ka pērku pilnīgi jaunu, līdz ar to man par to nav jāmaksā, es uzskatu.”

Dažas dienas pēc intervijas ar “Tele2” pārstāvi “Bez Tabu” saņem ziņu, ka telefons ir salabots. Turklāt par ierīces remontu Vitai nebūs jāmaksā.

Avots

Svarīgākais