Internetveikals “Proffit.lv” ilgstoši nepiegādā preces daudziem klientiem, arī daudzu pieprasījumi atdot samaksāto naudu tiek ignorēti, vēstīja raidījums "Bez Tabu".
Viens no “Proffit.lv” klientiem ir Iļja no Viļāniem. Viņš jau jūlijā pasūtīja dārgas detaļas stacionārajam datoram, par tām samaksājot ap 700 eiro.
Lai gan “Proffit.lv” mājaslapā lasāmas “slavas dziesmas” par tiešsaistes tirgotavu, proti, par internetveikala servisa kvalitāti un kvalitatīvo, ātro piegādi, realitāte ir gaužām bēdīga.
Iļja aizvien nav saņēmis pasūtījumus. Mazāk nekā pusi no samaksātajiem 700 eiro (par vienu pasūtījumu) atguva vien 9. septembrī, kad draudēja ar sūdzēšanos PTAC un policijā. Naudas atmaksu par otru nepiegādāto sūtījumu Iļja gaida aizvien.
PTAC informē, ka par “Proffit.lv”, kas ir SIA “Kasija” paspārnē, īsā laikā sūdzējušies ļoti daudz neapmierināto klientu. PTAC apsver domu vērsties policijā un iekļaut internetveikalu “melnajā sarakstā”.