FOTO: Studente sašutusi par veikalā Rīgā nopirktajām pusdienām

© Didzis Grodzs/F64

Kāda studente vērsusies "Sūdzību dēlī" (raidījums "Bez Tabu"), sūdzoties par lielveikalā "Rimi" nopirkto maltīti.

Studente pauž sašutumu par veikalā gatavotajām koteltēm.

“Esmu medicīnas koledžas studente, kura garajos pārtraukumos iet pakaļ ēdienam uz vietējo “Rimi” veikalu, kas atrodas Gaiļezera ielā 8. Īsti neizprotu, kā šis uzņēmums gatavo gaļu (kotletītes), jo, jau kuro reizi tās pērkot, tā izskatās fantastiski, bet no iekšpuses ir jēla! Šī nav pirmā reize, pagājušajā gadā bija pilnīgi tas pats! Nākamreiz, kad to ņemšu, noteikti prasīšu, lai pārgriež.Kāpēc, maksājot naudu, nespēju normāli paēst!” neizpratnē ir studente.

Privātais arhīvs/skaties.lv

Tikmēr komentāros studentei iesaka šo jautājumu risināt veikalā nevis internetā.

"Tādi jautājumi jārisina uzreiz pašā veikalā. Cik zinu, tos kulinārijas produktus piegādā jau gatavus. Pārdevēji nezina, ka ši ir brāķēta porcija. Apmainītu. Vai naudu atgrieztu. Un tagad vēl mode ēst visu pusjēlu. Izņemot vistu," teikts kādā komentārā.

Jāpiebilst, ka cilvēki ik pa laikam sūdzas par bojātiem pārtikas produktiem dažādos Latvijas veikalos. Pirms kāda laika jau ziņojām, kā kāds pircējs sūdzējies par "neēdamu šašliku"."Iegādājos “Premium izcilas kvalitātes” šašliku. Attēlā redzami skaisti premium kvalitātes tauku gabali, kas ir apmēram 15% no kopējā netto daudzuma," uzskatīja pircējs.

Avots