Es arī saņemu šādu e pastu pazvanīju uz banku man atbildēja ka nav sūtījuši.
Nekad neatveru e-pastu no nezināma adresāta, arī no bankas, jo visu vajadzīgo informāciju saņemu ieejot internetbankā.
Un atkal Swedbank?! Kāpēc ne citas bankas???
To droši vien sarīkojuši konkurenti no SEB vai Citadeles.
Swedbank laikam agonijā. Paši izplata viltus vēstules un paši brīdina- re kā mēs rūpējamies par saviem klientiem.
Nepalīdzēs, kam galva ir vietā, sen jau ir prom no šīs krāpnieku bankas. Cik var iedzīvoties no cilvēku naudas aizturot pārskaitījumus uz/no ārzemēm un ātri apgrozot šo naudu finanšu tirgos.
Ja kas, varu šo pierādīt dokumentāri. Pēc trešā šada gadījuma šķīros no šīs bankas.
Vēl viens krāpniecības veids. Zvana krieviski runājošs vīrietis un stādās priekšā kā FKTK darbinieks.
Vēstule , ko es saņēmu -
Sehr geehrter Kunde,
Aus Sicherheitsgründen haben wir Ihre Karte vorübergehend gesperrt
Um Ihre Karte wieder zu aktivieren, laden wir Sie ein, auf den unten stehenden Link zu klicken.
Klicken Sie hier, um Ihre Karte zu aktivieren
Hinweis: Antworten Sie nicht auf diese E-Mail, da sie automatisch von einer technischen Adresse gesendet wird
Mit freundlichen Grüßen,
Geschäftsführer: Stefan Unterlandstättner.
E
Sehr geehrter Kunde,
Aus Sicherheitsgründen haben wir Ihre Karte vorübergehend gesperrt
Um Ihre Karte wieder zu aktivieren, laden wir Sie ein, auf den unten stehenden Link zu klicken.
Klicken Sie hier, um Ihre Karte zu aktivieren
Hinweis: Antworten Sie nicht auf diese E-Mail, da sie automatisch von einer technischen Adresse gesendet wird
Mit freundlichen Grüßen,
Geschäftsführer: Stefan Unterlandstättner.
Dažus pēdējos mēnešus esmu saņēmis divus tādus falšos e-pastus, kurus pārsūtīju Swedbank ar domu, lai bankas administrācija to varētu izmeklēt. Diemžēl, bet bankas atbildē vairāk uzsvars tika likts uz to, lai šādus e-pastus vienkārši ignorē, bet nevis uz to, ka šie gadījumi, pieprasot papildus informāciju, tiks rūpīgi apsekoti ar mērķi notvert pārkāpējus. Attiecīgi, tie, kas neorientējas digitālajās lietās, var uzķerties, bet bankai maza bēda pirms jelkas ir noticis
Man 2009 gadā Swedbank pēc dažiem mēnešiem noslēdza kontu. Jo man parāds bija 600 ls. Es biju UK apmēram gadu, lai sapelnītu parādam. Atbraucu un bāc konts slēgts, parāds paulskonsuls firmai nopārdots. Tagad strādāju izmeklēšanā un zini, ka bankai ir savas tjipa parādu atgūšanas firmeles. Pauls konsuls man pieprasīja gandrīz trīskāršu summu! gada laikā. Pasūtīju viņus, tagad 11 gadu gaidu tiesu. Ja būs obligāti vērsīšos FKTK par bankas darbībām. Neiesaku nevienam izmantot Swedbank bankas pakalpojumus.
Es arī saņemu šādu ziņu piezvanīju uz banku man pateica ka nav no bankas ,e pasts.