Komentāri: Svarīgi! Informācija Swedbank klientiem- brīdina par krāpniekiem

Gatis Vjacirs

Es arī saņemu šādu ziņu piezvanīju uz banku man pateica ka nav no bankas ,e pasts.

22.sep 2020 Atbildēt
Gatis Vjacirs

Es arī saņemu šādu e pastu pazvanīju uz banku man atbildēja ka nav sūtījuši.

22.sep 2020 Atbildēt
bezkaunīgais sivēns

Nekad neatveru e-pastu no nezināma adresāta, arī no bankas, jo visu vajadzīgo informāciju saņemu ieejot internetbankā.

22.sep 2020 Atbildēt
Anita Grīnberga

Un atkal Swedbank?! Kāpēc ne citas bankas???

22.sep 2020 Atbildēt
īpaši stulbs

To droši vien sarīkojuši konkurenti no SEB vai Citadeles.

22.sep 2020 Atbildēt
Stavus Grudejs

Swedbank laikam agonijā. Paši izplata viltus vēstules un paši brīdina- re kā mēs rūpējamies par saviem klientiem.

Nepalīdzēs, kam galva ir vietā, sen jau ir prom no šīs krāpnieku bankas. Cik var iedzīvoties no cilvēku naudas aizturot pārskaitījumus uz/no ārzemēm un ātri apgrozot šo naudu finanšu tirgos.

22.sep 2020 Atbildēt
Stavus Grudejs

Ja kas, varu šo pierādīt dokumentāri. Pēc trešā šada gadījuma šķīros no šīs bankas.

22.sep 2020 Atbildēt
Milāna Skumbiņa

Vēl viens krāpniecības veids. Zvana krieviski runājošs vīrietis un stādās priekšā kā FKTK darbinieks.

22.sep 2020 Atbildēt
Gunta Krieviņa

Vēstule , ko es saņēmu -

Sehr geehrter Kunde,

Aus Sicherheitsgründen haben wir Ihre Karte vorübergehend gesperrt

Um Ihre Karte wieder zu aktivieren, laden wir Sie ein, auf den unten stehenden Link zu klicken.

Klicken Sie hier, um Ihre Karte zu aktivieren

Hinweis: Antworten Sie nicht auf diese E-Mail, da sie automatisch von einer technischen Adresse gesendet wird

Mit freundlichen Grüßen,

Geschäftsführer: Stefan Unterlandstättner.

E

Sehr geehrter Kunde,

Aus Sicherheitsgründen haben wir Ihre Karte vorübergehend gesperrt

Um Ihre Karte wieder zu aktivieren, laden wir Sie ein, auf den unten stehenden Link zu klicken.

Klicken Sie hier, um Ihre Karte zu aktivieren

Hinweis: Antworten Sie nicht auf diese E-Mail, da sie automatisch von einer technischen Adresse gesendet wird

Mit freundlichen Grüßen,

Geschäftsführer: Stefan Unterlandstättner.

22.sep 2020 Atbildēt
Kulturkukas

Dažus pēdējos mēnešus esmu saņēmis divus tādus falšos e-pastus, kurus pārsūtīju Swedbank ar domu, lai bankas administrācija to varētu izmeklēt. Diemžēl, bet bankas atbildē vairāk uzsvars tika likts uz to, lai šādus e-pastus vienkārši ignorē, bet nevis uz to, ka šie gadījumi, pieprasot papildus informāciju, tiks rūpīgi apsekoti ar mērķi notvert pārkāpējus. Attiecīgi, tie, kas neorientējas digitālajās lietās, var uzķerties, bet bankai maza bēda pirms jelkas ir noticis

22.sep 2020 Atbildēt
Kubik Rubik

Man 2009 gadā Swedbank pēc dažiem mēnešiem noslēdza kontu. Jo man parāds bija 600 ls. Es biju UK apmēram gadu, lai sapelnītu parādam. Atbraucu un bāc konts slēgts, parāds paulskonsuls firmai nopārdots. Tagad strādāju izmeklēšanā un zini, ka bankai ir savas tjipa parādu atgūšanas firmeles. Pauls konsuls man pieprasīja gandrīz trīskāršu summu! gada laikā. Pasūtīju viņus, tagad 11 gadu gaidu tiesu. Ja būs obligāti vērsīšos FKTK par bankas darbībām. Neiesaku nevienam izmantot Swedbank bankas pakalpojumus.

22.sep 2020 Atbildēt

Komentēt