Informācija tiem, kas iegādājās biļetes uz nenotikušo Enrikes Iglesiasa koncertu

© ZUMAPRESS.com/Scanpix/LETA

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) aicina biļešu tirgotāju SIA "Biļešu serviss" ievērot Spānijas dziedātāja Enrike Iglesias nenotikušā koncerta biļešu atmaksas termiņu, informēja PTAC pārstāve Evija Lene.

Viņa norādīja, ka saistībā ar atcelto koncertu, kuram bija jānotiek pērn 5.decembrī, PTAC jau šogad 8.janvārī "Biļešu servisam" minēja, ka ir jāsāk biļešu vērtības atmaksas process patērētājiem.

PTAC noteicis "Biļešu servisam" līdz 12.jūnijam patērētājiem, kuri nav izmantojuši kredītkaršu reklamāciju, atmaksāt biļešu vērtību no biļešu tirgotāja rīcībā esošajiem līdzekļiem, kas bija pieejami "Biļešu servisam" brīdī, kad tika paziņots par pasākuma atcelšanu.

Biļešu vērtības atmaksa veicama rindas kārtībā patērētājiem, kuri vērsušies par naudas atmaksu "Biļešu servisā".

Pēc PTAC minētā, kredītkaršu reklamācijai iekasētās naudas summas "Biļešu servisam" jāsedz no saviem līdzekļiem, savukārt patērētājiem, kuri nav izmantojuši reklamācijas procedūru, jāizmaksā biļešu tirgotāja rīcībā esošie organizatora naudas līdzekļi.

Lene norādīja, ja "Biļešu serviss" līdz norādītajam termiņam nebūs veicis biļešu vērtības atmaksu patērētājiem vai līdz 2020.gada 19.jūnijam par PTAC aicinājuma izpildi informējis centru, PTAC nekavējoties lems par nepieciešamību pieņemt lēmumu.

Vienlaikus PTAC informēja, ja gadījumā "Biļešu servisa" rīcībā esošie naudas līdzekļu, kas bija pieejami biļešu tirgotājam brīdī, kad tika paziņots par pasākuma atcelšanu, visiem patērētājiem nepietiks, patērētāji ir tiesīgi vērsties pie pasākuma organizatora, proti, "ART BG - Management EOOD" un Valsts policijā kā cietušie.

LETA jau ziņoja, ka tika atcelts Iglesias koncerts "All the Hits Live", kas bija paredzēts pērnā gada 5.decembrī "Arēnā Rīga".

Svarīgākais