Droši vien laikā, kad valstī ieviests ārkārtējais stāvoklis, ne vienam vien ir vēlme aizrādīt par to, kā un kas jādara, vai iemest akmeni atbildīgo iestāžu, vai amatpersonu lauciņā. Tiesa, šoreiz atstāsim to malā un publicēsim ierakstu, kurā kāda sieviete, kura ar repatriācijas reisu atgriezusies mājās, cieņpilnus vārdus publicējusi kompānijas "airBaltic" un lidostas "Rīga" pārstāvjiem.
"Sanāca tā kā sanāca, un atrodoties Arizonā, uzzināju, ka tiek slēgta Latvijas robeža un netieku atpakaļ, kad tas bija ieplānots. Paldies Dievam, līdz brīdim, kad varēju atgriezties, nebiju spiesta dzīvot kaut kur viesnīcā, bet ar prieku baudīju šo laiku un skaisto pavasari pie savas draudzenes Džordžijas štatā," savu stāstu sociālajā tīklā facebook sāk Daina.
"Protams, ka paralēli biju aizpildījusi pieteikumu repatriācijas reisam gan ĀM, gan AirBaltic. Bez tam, man ir paveicies atrast kolosālu tūrisma aģenti, caur kuru vienmēr veicu biļešu rezervācijas, un līdz ar to, arī viņa turēja rūpi par mani, un manā vārdā kontaktējās ar AirBaltic par repatriācijas reisa biļetes iegādi."
"Tātad, 26.03. ar reisu no Atlantas izlidoju uz Amsterdamu. Biju nodrošinājusies ar cimdiem, brillēm, protams, ar ēteriskās eļļas saturošiem roku dezinfekcijas līdzekļiem, pastiprināti pirms tam jau nedēļu lietoju visu nepieciešamo imunitātes stiprināšanai, ceļā lietoju deguna un kakla sprejus, speciālu ziedi smērēju degunā. Tā sakot, nedod Dievs kaut ko noķert un atvest mājās, jo jutos atbildīga par to. Lidmašīna no Amsterdamas uz Rīgu bija pilna. Man blakus sēdēja meitene, kas lidoja uz LV, lai nokļūtu uz savām mājām Igaunijā. Dzirdēju arī lietuviešu valodu un pie sevis nodomāju, cik jauki, ka latvieši iet pretīm arī abām pārējām Baltijas tautām nokļūt mājās, jo viņiem taču nav savas avio kompānijas. Lidostā dzirdēju stāstu, ka viens vīrietis, lai nokļūtu mājās, no Maskavas bija lidojus uz Minsku, tad uz Amsterdamu, lai ar šo reisu nokļūtu atpakaļ mājās uz Rīgu. Viņš izskatījās pārguris, jo nebija gulējis vairāk kā 2 diennaktis. Un man vienalga, ka viņš runāja krieviski!!! Viņš atgriezās mājās!!!"
"Par AirBaltic un Rīgas lidostu. Šis reiss ļoti atšķīrās. Apkalpes darbinieki mūs sagaidīja smaidīgi, bet speciālos kombinenzonos, ar brillēm, maskām un gumijas cimdos. Smaidu gan mēs varējām redzēt tiekai šo trīs jauno cilvēku acīs, jo sejas bija aizklātas ar maskām. Pie iekāpšanas arī katram no mums izdalīja maskas, ko visi arī lietojām, kaut gan elpot tajās nemaz nav tik viegli. Jau lidmašīnā tikām informēti par to, ka tiem, kuriem nav iespēja nokļūt mājās ar savu transportu, Rīgas Satiksmes speciāli autobusi nogādās mājup. Arī lidostā mikrofonos nemitīgi tikām informēti, kur jau lidostā var saņemt mediķu palīdzību, ja kāds jūtas slikti, kur gaida speciālie autobusi, par obligāto 14 dienu karantīnu. Kamēr es nokļuvu līdz savai mašīnai, man vismaz 3 lidostas darbinieki pārjautāja kā un ar ko es nokļūšu mājās. Teikšu godīgi - Atlantas un Amsterdamas lidostas nobāl Rīgas lidostas priekšā! Visu cieņu," savu viedokli pauž Daina.
Viņa norāda, ka pēc atgriešanās viena pati ar auto devusies uz mītnes vietu, kur 14 dienas pavadīs karantīnā.
"Ziniet, esmu tiešām daudz ceļojusi, bet šis reiss bija īpašs! Beidzot sajutos savai valstij vajadzīga. Lidmašīnā neviens neklepoja un nešķaudīja un ir pilnīgi aplams uzskats, ka ar šiem repatriācijas reisiem atgriežas ar vīrusu inficēto pūlis. Nē, atgriežas tie, kuru MĀJAS ir Latvija, Lietuva vai Igaunija!!! Liels paldies valdībai par šo iespēju!!! Un vēlreiz, liels paldies AirBaltic un Rīgas lidostai," pateicības pilnus vārdus raksta sieviete.
Jau vēstīts, ka kompānija "airBaltic" aicina visus ielidojošos pasažierus ar saslimšanas simptomiem vērsties pie mediķiem starptautiskās lidostas "Rīga" E un C atlidošanas sektorā pirms bagāžas saņemšanas. Pasažieriem, kas ierodas no vīrusa skartajām teritorijām, jāievēro obligāta pašizolācija 14 dienas.