Iedzīvotājs neizpratnē: lielveikals aicina uz masveida iepirkšanos?

© Dmitrijs Suļžics /F64

Kāds mikroblogošanas vietnes Twitter lietotājs pauž neizpratni par lielveikalā "Rimi" īstenoto akciju "Mamutu dienas".

Twitter lietotājs publicējis attēlu, kurā redzams, ka jaunākais mārketinga kampaņas "Mamutu dienas" buklets būs aktuāls līdz 23.martam.

"RIMI rīko Mamutu dienas? Es nepārskatījos? Aicina uz masveida iepirkšanos?" neizpratnē ir Twitter lietotājs.

Tostarp, kā redzams, akciju bukletā tiek piedāvāts arī tualetes papīrs, kas pēdējā laikā ir kļuvis gluži vai par deficīta preci.

"Rimi" pārstāvji gan skaidro, ka lielveikalos atcēluši vairumu akciju.

""Mamutu dienas" veikalos sākušās jau vakar. Esam atcēluši vairumu no veikalos plānotajām akcijām un reklāmas kampaņām nolūkā samazināt apmeklējumu skaitu veikalos, tomēr realizēsim tās, kuras pircēju vidū atzītas kā iemīļotākās, tajā skaitā “Mamutu dienas”, kas pircējiem ļauj iegādāties dažādas saimniecībā noderīgas preces par īpaši izdevīgām cenām, kas šī brīža situācijā ir īpaši pieprasītas," skaidro "Rimi" pārstāvji.

Tikmēr lielveikals Stockmann paziņojis, ka, ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtas situāciju saistībā ar korona vīrusa izplatīšanos, "Stockmann" ikgadējā kampaņa "Trakās Dienas" šajā pavasarī norisināsies tikai internetā, no 25. marta līdz 5. aprīlim, vietnē CRAZYDAYS.COM

Kā ziņots, sekojot rietumvalstu pieredzei, arī Latvijā uz nedēļu būtu jāievieš personu pārvietošanās aizliegums, sociālajos medijos rosināja Saeimas deputāts Juris Jurašs (JKP).

Saskaņā ar viņa priekšlikumu, iedzīvotājiem no mājas tiktu ļauts iziet, lai nopirktu pārtiku, pirmās nepieciešamības preces un dotos pie ārsta, tomēr arī tas notiktu pēc noteikta algoritma, lai netiktu pārslogoti ģimenes ārsti.

Savukārt Iekšlietu ministrs Sandis Ģirģens iepriekš rosināja valdībā izskatīt iespēju cilvēku skaita ierobežošanai lielveikalos.

Svarīgākais