Influencere pierāda, cik viegli var apmānīt savus sekotājus

© REUTERS/SCANPIX/LETA

Kāda vietnes youtube.com zvaigzne atklājusi, kā apmānījusi savus sekotājus. Viņa sekotājiem stāstījusi, ka devusies ceļojumā uz Bali, taču patiesībā bildes uzņēmusi lielveikalā "IKEA".

Natālija Teilore, kurai konkrētajā vietnē ir vairāk nekā 300 000 sekotāju publicējusi postus, kuros vēsta par skaistu ceļojumu uz Bali. Tā vietā, lai uzreiz atklātu, ka patiesībā atrodas turpat, kur iepriekš, viņa nolīgusi fotogrāfu, kurš "IKEA" lielveikalā kopā ar viņu uzņēmis bildes, kas it kā vēsta par viņas uzturēšanos kādā smalkā Bali viesnīcā.

Tiesa, dāma nav apzināti centusies mānīt sekotājus, jo pie dažām no publicētajām bildēm pievienojusi tā dēvētās mirkļbirkas ar "IKEA" simboliku.

Pēc foto publicēšanas viņa savā blogā sekotājiem gan atgādinājusi, ka, iespējams, mūsdienās nevajadzētu uzticēties visam, ko redzam internetā, viņas teikto citē "The Mirror".

Dīvaini

Divtūkstoš gadu pirms Inku impērijas iekarošanas Andos mazāk zināma sabiedrība, kas pazīstama kā Čavīnu fenomens, mūsdienu Peru teritorijā dalījās ar kopīgu mākslu, arhitektūru un materiāliem. Ar lauksaimniecības inovāciju, amatniecības un tirdzniecības palīdzību čavīni veidoja augošu sociālo kārtību un lika pamatus hierarhiskai sabiedrībai augstākajās virsotnēs, vēsta “Science Daily”.

Svarīgākais