Kāds ātrās ēdināšanas restorāna "Hesburger" klients sūdzas par apkalpošanu. Viņa pasūtītais ēdiens esot ticis izmests ārā.
Portālā "sudzibas.lv" viņš raksta, ka ar aplikācijas palīdzību pasūtītais ēdiens jāizņem 25 minūšu laikā. Vīrietis esot nokavējis piecas minūtes un vairs savu ēdienu nav dabūjis.
"Pasūtīju ēdienu caur aplikāciju. Izrādās ir tikai 25 min laiks, lai izņemtu ēdienu. Un tad viņi izmet to ārā!
Nokavēju 5 min, un šie jau izmetuši manu ēdienu ārā! Saka, ka viņš nav drošs ēšanai. Kādu tad ķīmiju viņi tur taisa?
"Hesburger" reģionālās vadītājas Latvijā slēpjas aiz politikas un netaisās kompensēt manus zaudējumus.
Viņu atbilde: "ja klients nepaņem iepriekšējo pasūtījumu šajā laikā, tas tiek utilizēts. Klients nav tiesīgs saņemt kompensāciju vai atgūt par iepriekšējo pasūtījumu samaksāto naudu, ja klients nokavē pasūtījuma saņemšanu. Lai nodrošinātu produktu drošību, ņemot vērā to īpašības, produktus klientam nevar izsniegt pēc šajā sadaļā norādītā saņemšanas laika beigām,” raksta klients.
Izmantojot aplikāciju, esat piekritusi šiem lietošanas noteikumiem un privātuma politikai, līdz ar to katra pircēja atbildība ir pasūtījumu izņemt norādītajā laikā un vietā, jo drošības apsvērumu dēļ pasūtījums siltuma tunelī tiek uzglabāts 25 minūtes no brīža, kad tas ir gatavs saņemšanai," raksta klients.
Tikmēr komentāros cilvēkiem ir dažādi viedokļi. Kāds izsaka pateicību, jo nebija zinājis šādu informāciju. Vēl kāds atklāj, ka parasti aprēķina laiku, kad varēs doties pēc pasūtījuma, lai nenokavētu noteiktās 25 minūtes.
Vēl kāds uzsver, ka ēdienu izmet tiešām reti.
" 1) Nebija gluži forši, ka uzreiz izmeta. Parasti jau patur ilgāk, tik pasaka ka nebūs gluži svaigs un ļoti baudāms ēdiens.
2) Aplikācijā VAR IESTATĪT ierašanās/saņemšanas laiku, tad tas nenotiks. Tas nākotnei, ja vispār vēl vajadzēs.
Cik zināms, šitā reti dara, ka tiešām izmet. Parasti vienkārši atstāj, jo nejau darbiniekam būs jāēd vecs ēdiens," teikts kādā komentārā.
Jāpiebilst, ka cilvēki bieži sūdzas par Rīgas kafejnīcām gan ēdiena kvalitātes, gan darbinieku attieksmes dēļ.
Tā nesen kāda sieviete pastāstījusi par murgu, ko piedzīvojusi Latvijā populārā kafejnīcā.