FOTO: Soctīklos sajūsmina aviosabiedrības neparastā rīcība Japānā

© AFP / Scanpix / LETA

Soociālajā vietnē Facebook cilvēkus sajūsminājis atttēls no kādas lidostas Japānā.

Attēlā redzams kā aviosabiedrības "Japan Airlines" darbinieki atvainojas pasažieriem par reisa kavēšanos.

"Japāna. Valsts, kas pelnījusi cieņu. Atvainošanās par reisa aizkavēšanos," teikts komentārā pie attēla.
Komentāros cilvēki pauž sajūsmu par šādu attieksmi pret aviosabiedrības pasažieriem.

Ekrānuzņēmums no Facebook

Lidmašīnas reisi, kas kavējas vai tiek pavisam atcelti nav reta parādība, kuras brīdī labi zināt savas tiesības kā pakalpojuma patērētājam.

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs informē, ja reisa kavēšanās ir 5 stundas un ilgāk, gaisa pārvadātāja pienākums ir piedāvāt atmaksāt biļetes vērtību (vajadzības gadījumā kopā ar bezmaksas reisu atpakaļ uz sākotnējo izlidošanas vietu). Papildus visam pasažierim ir tiesības pieprasīt kompensāciju par radītajiem sarežģījumiem.

Dīvaini

Rīdziniekam Valdim pirms nu jau gandrīz diviem gadiem, nākot apkopt ģimenes kapu kopiņas Matīsa kapos, aiz šoka iepletušās acis. Vietā, kur reiz apglabāta brāļa meita, tagad zemes klēpī guļ kāda sveša sieviete, vēsta "Bez Tabu".