Pēc piedzīvotā murga ģimene no Liepājas brīdina visus ceļotgribētājus

© F64

Lai atmestu raizes par plānošanu, liepājniece Laura ar mammu nolēma izmantot tūroperatora pakalpojumus. Aplūkojot ceļojumus uz Horvātiju, izvēlēts “Nacional Travel” piedāvājums, arī biļetes nopirktas, taču tad seko pats nepatīkamākais, vēsta raidījums "Bez Tabu".

Aptuveni trīs nedēļas pirms ceļojuma Laura saslima ar gripu un ģimene nolemj atlikt atpūtas braucienu.

“Mēs sazinājāmies un prasījām, vai viņiem nav kādi cilvēki, kas ir palikuši “aiz borta”, kas varētu nopirkt mūsu vietas. Viņi ieteica tirgot biļetes internetā,” atceras ceļotāja Laura Pāvila.

Neilgi pēc sludinājumu izvietošanas internetā Lauru negaidīti uzrunā “Nacional Travel” pārstāve un piedāvā jau citu darījumu. “Teica, ka viņiem ir atradušies cilvēki, nevis atradušies, bet pārdevuši šo ceļojumu, tādā veidā pavisam droši var no mums atpirkt tās mūsu vietas. Viņi teica, lai mēs atsūtam e-pastā apstiprinājumu, ka mēs tiešām tam piekrītam, ka mēs atsakāmies no savām vietām un pārdodam tās tālāk. Mēs to izdarījām.

Bet tā bija mūsu kļūda, mēs vienkārši telefoniski visu sarunājām, pēc tam rakstiski uzrakstījām, ka mēs atsakāmies. Tādā veidā viņi divu biļešu vietā dabūja četras, teiksim tā,” turpina sarūgtinātā liepājniece.

Redzot, ka mēneša laikā nauda par nopirkto ceļojumu vēl joprojām nav ieskaitīta Lauras mammas kontā, liepājnieces jau kļūst uzstājīgākas un neapmierinātākas.

“Tad jau stāsts bija pavisam cits, ka viņi nav pārliecināti, vai vispār tie braucēji ir atnākuši, ka pēkšņi bija sarunāts, ka biļetes var arī nopirkt pie autobusa, kas mums bija vislielākais šoks. Jo mēs visi gājām to procedūra, kā ir viņas jānopērk, bet te pēkšņi biļetes var nopirkt pie autobusa.”

Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) pārstāve Santa Zarāne norāda, ka šis gadījums noteikti jāvērtē individuāli, lūdzot arī skaidrojumu no uzņēmuma.

Laura gan nosaka, ka atgūt iztērētos simtus eiro neizdosies, taču viņa vēlas brīdināt citus ceļotājus.

Avots

Svarīgākais