-- ne kā klienti jo ir idiotiski par figņu maksāt ''restorana cenas"' (( nedodīgi ļaudis tikai var šķiesties ar kautjur citur oiegūtu negodīgu naudu"" , ne kā ''nodokļu inspektori'' , ne kā ''parazīti no ""rantjē slāņa"". ... ne kā tie kas cenšas ''naudiņu pelnīt"' pārdodot ''dienisķo maizi"' par "" negodīgu cenu "" un vēl ''uzasturot parazītus "" .;.....
Ar šādu argumentāciju "godīgs" nav absolūti neviens bizness un vispār tirdzniecības darījums. Godīga, labākajā gadījumā, ir tikai absolūta naturālā saimniecība, bez nekādiem sakariem ar ārpusi. Bet arī tas ir nosacīti, paliek jautājums vai tas ka tu vienpersoniski lieto kādus resursus (zemi) un izmanto šo resursu augļus ir godīgi pret tiem kas šo resursu nevar izmantot, kuru ir neizmērojami vairāk nekā to kas var. Līdz ar to argumentācija godīgs negodīgs automātiski kļūst bezjēdzīga, jo jebkurš saimniecisks darījums īstenībā ir negodīgs, pret tiem kas šajā darījumā nav iesaistīti vai nevar to atļauties. Godīgs negodīgs ir subjektīvi jēdzieni, kā vecajā anekdotē kad ebrejs taisās iet karā kā algotnis, tur labi maksā un nekas nav jādara tikai jāšauj, bet kad viņam pajautā bet ja šaus arī uz tevi, tas patiesi izbrīnīts, a viņu tad par ko viņš jau neko sliktu nedarot.
Nosacītu godīgumu šajā sfērā vajadzētu nodrošināt nodokļiem, kam vajadzētu pārdalīt darījuma augļus starp visiem ieinteresētajiem, diemžēl vēsturiski un cilvēka dabas rezultātā nodokļus, kam jākalpo visai sabiedrībai izmanto paši nodokļu iekasētāji savam labumam, padarot sistēmu vēl "negodīgāku".
Kartupeļu un burkānu cenu katrs pats zina, labāk atšifrētu tās uzturēšanas izmaksas - 4.20 uz katru porciju! Tā ka par traku. nevajag jau nu īpašniekiem uzreiz 10 tūkstošus mēnesī sev rezervēt. Vajag pelnīt uz apgrozījumu, nevis uz uzcenojumu.
nav ''godīgu cenu'' --- un restorānu bizness nav ne godīgs pats par sevi , ne prieks godīgiem ļaužiem
==============================================================================================
galu galā ""godīgi cilvēki"" netuvojas restorānam
-- ne kā klienti jo ir idiotiski par figņu maksāt ''restorana cenas"' (( nedodīgi ļaudis tikai var šķiesties ar kautjur citur oiegūtu negodīgu naudu"" , ne kā ''nodokļu inspektori'' , ne kā ''parazīti no ""rantjē slāņa"". ... ne kā tie kas cenšas ''naudiņu pelnīt"' pārdodot ''dienisķo maizi"' par "" negodīgu cenu "" un vēl ''uzasturot parazītus "" .;.....
Ar šādu argumentāciju "godīgs" nav absolūti neviens bizness un vispār tirdzniecības darījums. Godīga, labākajā gadījumā, ir tikai absolūta naturālā saimniecība, bez nekādiem sakariem ar ārpusi. Bet arī tas ir nosacīti, paliek jautājums vai tas ka tu vienpersoniski lieto kādus resursus (zemi) un izmanto šo resursu augļus ir godīgi pret tiem kas šo resursu nevar izmantot, kuru ir neizmērojami vairāk nekā to kas var. Līdz ar to argumentācija godīgs negodīgs automātiski kļūst bezjēdzīga, jo jebkurš saimniecisks darījums īstenībā ir negodīgs, pret tiem kas šajā darījumā nav iesaistīti vai nevar to atļauties. Godīgs negodīgs ir subjektīvi jēdzieni, kā vecajā anekdotē kad ebrejs taisās iet karā kā algotnis, tur labi maksā un nekas nav jādara tikai jāšauj, bet kad viņam pajautā bet ja šaus arī uz tevi, tas patiesi izbrīnīts, a viņu tad par ko viņš jau neko sliktu nedarot.
Nosacītu godīgumu šajā sfērā vajadzētu nodrošināt nodokļiem, kam vajadzētu pārdalīt darījuma augļus starp visiem ieinteresētajiem, diemžēl vēsturiski un cilvēka dabas rezultātā nodokļus, kam jākalpo visai sabiedrībai izmanto paši nodokļu iekasētāji savam labumam, padarot sistēmu vēl "negodīgāku".