Sieviete sūdzas par notikušo veikalā IKEA Rīgā; veikals atvainojas

© F64

Kāda sieviete atklāj, ka iepirkšanās veikalā IKEA izvērtusies nelāgi darbinieku attieksmes dēļ.

Sieviete IKEA vaino briesmīgā servisā.

"Ar mammu devāmies uz IKEA veikalu, lai nopirktu mēbeles istabai. Kad ieradāmies noliktavas zālē, pienācām pie diviem darbiniekiem un jautājām pēc palīdzības, lai tie noceļ smagās kastes (kuras mums sievietēm ir grūti pacelt). Kā atbildi uz lūgumu saņēmām rupju attieksmi un komentāru, ka tas nav viņu pienākums. Samaksājām par piegādi, kas paredz arī to, ka darbinieki paši sakrāmē kastes no plauktiem. Norādītais pasūtījuma laiks bija no 17.00-21.00. Kā rezultātā, līdz pulkstens 22.00 nekāda zvana par piegādi nebija," raksta kliente.

Tikmēr savu skaidrojumu par notikušo snieguši arī veikala pārstāvji.

"Piegādei, kas ietver pasūtījuma sagatavošanu ar piegādi, klientiem nav pašiem preces jākomplektē pašapkalpošanās zālē, tik vien kā jāapmaksā pirkums un izvēlētais pakalpojums un var doties baudīt pavasari. Lūdzam mūs atvainot par nekorekto atbildes sniegšanu. Gadījumu pārrunāsim komandā un atgādināsim par apkalpošanu, kādu to vēlamies sniegt saviem klientiem.


Formējot piegādi, Rīgai un tās apkaimei preces lielākoties piegādājam nākamajā dienā klienta izvēlētajā laikā, savukārt piegādes tajā pašā dienā iespējamas tās piesakot rīta stundās. Ceram, ka savu pasūtījumu esat saņēmuši, bet ja ne, lūgums par to mums paziņot, rakstot e-pastu uz info@IKEA.lv vai pa tālruni 63301000 (darbdienās plkst. 09.00-20.00)," pauž veikala pārstāvji.

Jāpiebilst, ka klienti ik pa laikam dusmojas par pārdevēju attieksmi veikalos Latvijā. Piemēram, nesen tika vēstīts par to, ka kliente pikta, kā rīkojusies pārdevēja veikalā "IKEA".

Avots

Svarīgākais