"Latviski kategoriski nerunā"; kliente sūdzas par darbinieci aptiekā

© F64

Kāda sieviete sūdzas par klientu kosultanti "Euroaptiekā", uzskatot, ka viņa tiek slikti apkalpota.

Portālā "sudzibas.lv" sieviete raksta, ka latviešu valodā konsultante nerunā un, iespējams, šī iemesla dēļ rodas problēmas.

" Visu laiku sanāk, ka strādā viena un tā pati konsultante - sieviete gados. Un šeit sākas problēmas... Latviski kategoriski nerunā, es ar viņu latviski, viņa krieviski, nu labi, lai tā būtu. Es uzdodu jautājumus, viņa elementāri nevar paskaidrot, kura kosmētika domāta kādai ādai, tas pats ar vitamīniem, elementāri nevar ieteikt kādus bērniem, kurā vecumā, vai kurus vitamīnus labāk ziemas laikā iedzert.

Tad, kad es jau tur bieži iegriežos, viņa laikam mani atpazīst un aiziet prom palīgtelpās un nemaz nerādās, kad palūdzu farmaceitēm, lai pasauc konsultantu, viņa iziet un negribīgi runā, vai aiziet pie savas kases un vienkārši stāv.

Arī pagājušaja nedēļā atnācu un konsultante rupji un negribīgi runāja, bet tad aizgāja pie kases un stāvēja," raksta aptiekas kliente.

Viņa aicina uzņēmumu aizdomāties par personāla attieksmi pret klientiem.

Tikmēr komentāros cilvēki norāda, ka aptiekas kliente, iespējams, ir pārāk uzmācīga.

Jāpiebilst, ka cilvēki ik pa laikam cilvēki sūdzas par iepirkšanos dažādās Lavijas aptiekās. Tā, piemēram, pirms kāda laika kāda sieviete dalījusies ar nepatīkamu pieredzi, ko viņai nācies piedzīvot "Euroaptiekā" Daugavpilī.

Avots

Svarīgākais