Kāda pircēja sūdzas par sliktu servisu vienā no Narvesen kioskiem.
Portālā "sudzibas.lv" sieviete raksta, ka pārdevēja sākotnēji nav vēlējusies pircēju ātri apkalpot, bet vēlāk pat apvainojusi un draudējusi.
"Piestāju pie Narvesen kioska, kas atrodas Valdeķu ielā, transporta pieturā. Vēlējos papildināt savu e-talonu, pieklauvēju pie lodziņa, bet tajā laikā pārdevējai bija citas prioritātes - bija ieslīgusi savā telefonā un nereāģēja uz apkārt notiekošo.
Kad atvēra lodziņu, pārdevēja tiešā tekstā arī pateica, ka viņa sarakstoties ar vadītāju un tas esot svarīgāk nekā apkalpot klientu. Atbildēju, ka nezinu, ar ko viņa sarakstās, vienkārši gribēju saņemt savu pakalpojumu un par to norēķināties, lai varu doties tālāk savās ikdienas gaitās nevis gaidīt, kad rupja dāma izčatosies ar vadību. Rezultātā tiku nosaukta par debīlu un vēl dabūju dzirdēt draudus, ka ieradīsies apsardze un vedīs mani uz policiju," raksta sieviete.
Viņa lūdz uzņēmumam veikt disciplināras pārrunas ar darbiniekiem, jo uzsver - tāda attieksme pret klientiem nav pieļaujama.
Jāpiebilst, ka pircēji ik pa laikam sūdzas par pārdevēju nelaipno attieksmi. Tā nesen kāds pircējs sūdzējies par pārdevēju veikalā "Top" Talsu novadā.