Pasažieri ir neizpratnē par informācijas vakuumu un to, cik ilgi nācies gaidīt vilcienus, kas liktenīgajā sestdienā tā arī neatbrauca, vēsta "Bez Tabu".
Jānis ikdienā pārvietojas ar vilcienu un 29. novembrī piedzīvojis to, ka vilciens vienkārši neierodas pieturā.
“Līnijā vilcieni kavēja jau no agra rīta, bet no “Vivi” informācijas plūsma ir ļoti novēlota. Viņu mājaslapā kartē joprojām kustējās mazais vilcieniņš un informācijas dēlī ziņas par to, ka konkrētais reiss patiesībā ir atcelts, nevis kavē, parādās labi, ja stundu pēc tam, kad viņam jau bija jāpienāk stacijā. Tā vietā, lai meklētu kaut kādu alternatīvu transportu, pilns perons cilvēku stāv aukstā lietū, vējā un nezina, ka vilciena vispār nebūs ne tagad, ne pēc piecām stundām.”
Lai gan Rīgas centrālajā stacijā satiktie ļaudis lielākoties ir apmierināti ar jaunajiem vilcieniem, tomēr daži atzīst, ka tie mēdzot kavēt. Aleksandrs bijis viens no pasažieriem, kas liktenīgajā sestdienā palicis vilcienā, kas savu ceļu tālāk nav turpinājis.
“Tajā dienā es gaidīju vilcienā iekšā. Apmēram stundu tur pavadīju līdz izziņoja, ka tas tālāk nebrauks.”
Arī citi satiktie pasažieri ir piedzīvojuši “Vivi” kavēšanos. Pasažiere Laura norāda, ka visbiežāk dzirdēts, ka kavējas vilcieni, kas brauc no Rīgas uz Sloku, no Rīgas uz Tukumu un atpakaļ. Informācija par iemesliem, kāpēc kavējas, parādoties novēloti.
Kāpēc vilcienu kustības grafiki būtiski mainījušies un pasažieri tieši 29. novembrī nav nonākuši savos galamērķos - skaties video!