Vīrietim pamatīgas problēmas ar "Omnivu"

© MN

Pirms divdesmit pieciem gadiem rīdzinieks Gatis savas mājas pagrabā ierīkojis eļļas spiestuvi – tajā top vairāk nekā 30 dažādu veidu eļļas, kuras pie pircējiem nonāk ar pakomāta starpniecību, vēsta "Bez tabu".

Sūtot kārtējo eļļu kravu klientam, Gatis atkal saņēmis ziņu no “Omnivas”, ka paka ir bojāta un viena no pudelēm saplīsusi.

“Omniva” ir izstrādājusi noteikumus, kas jāievēro klientiem, sūtot trauslas paciņas, tāpat mudina pie sūtījuma noformēšanas norādīt, ka paciņā būs trausli priekšmeti - tas gan ir maksas pakalpojums! “Omnivā” skaidro, ka vien ar “trausls” uzlīmi nebūs līdzēts, ja sūtījums iepakots neatbilstoši noteikumiem.

Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijā norāda, ka sūdzību skaits par pakomātu darbību esot niecīgs.