Sapņu brīvdienas Grieķijas kūrortā ģimenei pārvēršas murgā

© Depositphotos

Atvaļinājums Grieķijas kūrortā, ko iecienījuši daudzu valstu iedzīvotāji, vienai somu ģimenei pārvērtās par virkni nepatikšanu: viss sākās ar veselības problēmām un beidzās ar strīdu ar tūrisma operatoru par naudu, ziņo Iltalehti.

Ģimene no Somijas devās nedēļu ilgā atvaļinājumā uz Grieķijas salu Rodu. Tomēr, ierodoties, viņi uzreiz saprata, ka jaukas brīvdienas diez vai gaidāmas: aina, ko viņi ieraudzīja, ļoti atšķīrās no tā, ko bija solījis tūrisma operators.

Ģimene iegādājās ceļojumu paketi no vietējā tūrisma operatora Apollomatkat. "Galvenais ir pastāstīt par to, lai neviens cits nepiedzīvotu kaut ko tādu!" tagad uzsver somu tūristi. Atvaļinājuma sākumā ģimene savā viesnīcas numurā atklāja pelējumu un citas problēmas, kas izraisīja alerģisku reakciju bērniem. "Pelējums mūsu numurā bija redzams ar neapbruņotu aci, matrači bija netīri. Turklāt no griestu lampas uz grīdas pilēja ūdens," sacīja ģimenes tēvs.

Istabā bija gaisa kondicionieris, taču tas darbojās ļoti slikti un nespēja atdzesēt telpu, savukārt ārā temperatūra pārsniedza plus 35 grādus. "Pa grīdu un galdiem skraidīja skudras, un aiz ēkas bija baseins, kas peldēšanai nebija piemērots," viņš piebilda.

"Tūlīt pēc pirmās nakts mēs pamanījām alerģisku reakciju un izsitumus uz ādas," turpina ģimenes galva. "Tad mēs nolēmām pārbaudīt matraču tīrību. Un tas, ko mēs redzējām, mūs šokēja: matrači bija netīri un notraipīti."

Piedāvājumā bija iekļautas septiņas naktis Rodos Palace kūrortā, kuram dažādos avotos bija atšķirīgi vērtējumi: tūroperators to novērtēja ar 3,5 zvaigznēm, konkurents - ar 4 zvaigznēm, bet viesnīcas oficiālajā tīmekļa vietnē bija norādītas 5 zvaigznes.

Tikmēr internetā var atrast tūkstošiem negatīvu atsauksmju, kurās aprakstītas tieši tās pašas problēmas, ar kurām saskārās somu ģimene. "Šī viesnīca pat neatbilst trīs zvaigžņu standartam," rakstīja viens viesis, piebilstot, ka viņa iepriekšējie ceļojumi uz Grieķiju ir bijuši daudz labākos apstākļos. Diemžēl somu ģimene, veicot rezervāciju, nepievērsa lielu uzmanību šīm atsauksmēm.

Ģimene atvaļinājuma pirmajās dienās rakstīja tūrisma operatoram, taču risinājuma meklēšana ieilga. "Apollomatkat vajadzēja trīs dienas, lai kāds atbrauktu un pārbaudītu situāciju. Par laimi, gidi darīja visu iespējamo, lai ātri atrastu risinājumu," sacīja tēvs, norādot, ka viesnīcas personāls piedāvāja arī pārvietot viņus uz citu numuru, taču arī tur apstākļi bija slikti. Viņš vēlreiz uzsvēra: "Šī viesnīca patiesībā neatbilst pat trim zvaigznēm. Mēs esam bijuši šajā salā daudzas reizes un apmetušies viesnīcās ar mazāk zvaigznēm - un tās bija pilnībā apmierinošas."

Pēc tūrisma operatora teiktā, sezonas vidū ir ļoti grūti mainīt rezervācijas, un tajā laikā visi viņu partneru numuri jau bija aizņemti. Tāpēc ģimenei par saviem līdzekļiem bija jārezervē numurs citā viesnīcā.

"Vēlāk mēs viņiem piedāvājām jaunu naktsmītni, taču numuriņi bija pieejami tikai pēcpusdienā, kas tikai palielināja stresu. Tajā brīdī es nezināju, ko citu darīt," sacīja uzņēmuma pārstāvis.

Drīz vien situācija nedaudz uzlabojās: viesnīcas darbinieks solīja darīt visu iespējamo, lai pārējā atvaļinājuma daļa paietu bez starpgadījumiem. Par godu 20. kāzu gadadienai ģimenei tika pasniegta arī apsveikuma kartīte un vīna pudele. Tūroperators piedāvāja 400 eiro kā kompensāciju, taču ģimene uzskatīja šo summu par nepietiekamu, jo vilšanās un papildu izmaksas bija daudz lielākas. Uzņēmuma pārstāvis norādīja, ka kompensācijas apmērs katrā gadījumā tiek noteikts individuāli saskaņā ar komplekso ceļojumu likumu. "Mēs cenšamies visus kompensācijas jautājumus atrisināt uz vietas, taču klients vienmēr var iesniegt sūdzību pēc ceļojuma, ja viņš vai viņa uzskata, ka piedāvātā summa nebija pietiekama," viņš piebilda.

Nebūšanas

Atvaļinājums Grieķijas kūrortā, ko iecienījuši daudzu valstu iedzīvotāji, vienai somu ģimenei pārvērtās par virkni nepatikšanu: viss sākās ar veselības problēmām un beidzās ar strīdu ar tūrisma operatoru par naudu, ziņo Iltalehti.

Svarīgākais