Brīdī, kad dodies uz slimnīcu paša saslimšanas dēļ vai apciemot tuvinieku, cilvēkam vismazāk vajadzētu domāt par sadzīvisku problēmu risināšanu, piemēram: kā apmaksāt autostāvvietas pakalpojumus.
It kā sīkums, bet tomēr ļoti svarīgs, jo neapmaksāta stāvvieta var izvērsties par visai iespaidīgu robu budžetā.
Līgai došanās uz RAKUS izvērtusies par neplānotu stresa pilnu notikumu: "Ar problēmu atbraucu uz RAKUS Gailezers novietoju automašīnu stāvvietā un sapratu, ka aplikācija apmaksai nestrādā, monētu nav (kartes automāts neņem) un bezmaksas 45 min par īsu.
Zvanu
Europark, informēju par situāciju, cerot sagaidīt priekšlikumus vai plānu rīcībai, tad pretī dabūju pārmetošā tonī "kā nestrādā aplikācija, kāpēc nestrādā utt., metiet monētas automātā". Sasodīts, tiešām tiem, kuri dodas uz stacionāru, tas tik prātā, kur samainīt monētas stāvvietas automātam?!"
Ierakstu komentējuši vairāki cilvēki, kuri šajā pašā stāvvietā piedzīvojuši līdzīgas situācijas: "Monopols. Viņi zin, ka šī stāvvieta viņiem ir garantēta aiz kam klientu viedoklis viņu maz uztrauc. Tādi mikromonopoli ir pilna LV, kur pie teikšanas kompānija tiek ar lielo onkuļu parakstu, bet pakalpojuma lietotājs ir slaucama aita."
Ierakstu pamanījuši "Europark" darbinieki, kuri atvainojas par situāciju un lūdz precizēt notikušo. Vēlāk ieraksta autore saņēmusi atvainošanos no uzņēmuma, kas atzīst, ka komunikācija ar darbinieku nav bijusi pietiekami korekta. Uzņēmums sola apsvērt iespēju minētajā stāvvietā uzlabot servisu, lai automātā varētu norēķināties ar bankas kartēm.