Pasažieris piedzīvo absurdu situāciju uz "Tallink" prāmja

Ilustratīvs attēls © F64

Vīrietis ar derīgu biļeti nevarēja uzkāpt uz "Tallink" prāmja — viņam vienkārši neļāva to darīt. Pasažieris notikušo sauc par absurdu, savukārt uzņēmums apgalvo, ka pārkāpti drošības noteikumi.

"Mani neielaida uz prāmja, kas plkst. 19.30 atiet no Tallinas ostas, lai gan man bija derīga biļete un es biju gatavs nekavējoties iekāpt," sūdzējās Stīvens, skaidrojot, ka atteikuma iemesls bija viņa atpogātais krekls.

AS "Tallink Grupp" pārstāvis paskaidroja, ka pasažieris pārkāpis drošības noteikumu 4. punktu, kas ļauj atteikt iekāpšanu personām ar šādu uzvedību.

"Man teica, ka iemesls ir atpogātais krekls, un es atteicos to pogāt ciet, jo plānoju nekavējoties iziet uz prāmja klāja sauļoties. Es nebiju kails un neuzvedos provokatīvi - karstā laikā es vienkārši valkāju atpogātu kreklu," Stīvens pastāstīja "Postimees.ee".

Vīrietis norādīja, ka viņam uz vietas netika sniegts skaidrojums un netika norādīti "Tallink" iekšējie noteikumi, kas aizliedz iekāpšanu šādā stāvoklī.

"Uz kāda pamata vai ar kādām tiesībām "Tallink" atteica man iekāpšanu? Kas pieņēma lēmumu mani neielaist, un vai ir oficiāls dokuments, kas to apstiprina? Ko jūs piedāvājat kā kompensāciju: jaunu biļeti, viesnīcu un apmaksāt citus izdevumus?" Stīvens uzdeva uzņēmumam vairākus jautājumus.

"Šobrīd man nav naudas, nav naktsmītņu, nav alternatīva transporta. Jūsu lēmuma dēļ esmu nonācis nopietnās nepatikšanās," viņš pauda savu neapmierinātību ar kuģniecības kompāniju.

"Tallink": pasažieris pārkāpa noteikumus


AS "Tallink Grupp" komunikācijas direktors Mēlis Kompuss apstiprināja, ka incidents notika uz prāmja "MyStar". "Pasažieris uzvedās provokatīvi un agresīvi, iekāpšanas laikā nepakļāvās drošības dienesta norādījumiem un atteicās sadarboties. Tādējādi viņš pārkāpa drošības noteikumu 4. punktu, kas ļauj atteikt iekāpšanu personām ar šādu uzvedību. "Tallink" neatklāj incidenta detaļas, taču ir iesniegts oficiāls ziņojums un informēts kuģa kapteinis," skaidroja Kompuss.

Viņš arī uzsvēra, ka, iegādājoties biļeti, visi pasažieri piekrīt drošības noteikumiem, un to pārkāpšana viņiem liedz tiesības uz kompensāciju. "Jāatzīmē, ka pēc iekāpšanas atteikuma pasažieris mainīja savu uzvedību, iegādājās biļeti uz nākamo prāmja "Megastar" atiešanas laiku un devās uz Helsinkiem plkst. 22.30. Tāpēc viņa apgalvojums, ka viņš palicis Tallinā, neatbilst patiesībai," piebilda Kompuss.

"Turklāt saskaņā ar Transporta pārvaldes apstiprināto drošības plānu apkalpei ir pienākums veikt pasažieru nejaušas pārbaudes. Mēs priecājamies, ka lielākā daļa ceļotāju izprot noteikumu nozīmi, un iekāpšanas atteikuma vai izolācijas gadījumi ceļojuma laikā ir reti," secināja komunikācijas direktors.

Svarīgākais