Jaunā māmiņa Ina Rēzeknē sūdzas par briesmīgu komunikāciju Rēzeknes slimnīcā. Kad pavisam mazā atvase vairākkārt nogādāta slimnīcā ar satraucošām veselības problēmām, vairāku apmeklējumu laikā jau tā satraukto prātu nu nepavisam nenomierināja ārstu un medpersonāla nelaipnā attieksme un neskaidrošana, kas īsti lēcies bērnam, vēsta "Bez Tabu".
Salīdzinoši neilgā laika posmā nepilnus divus gadus vecais rēzeknietis Dilans vairākkārt nogādāts slimnīcā ar “ātro palīdzību”. Vienā gadījumā viņa ķermeņa temperatūra bija uzkāpusi līdz pat 42 grādien, citā -bērns piedzīvoja neizskaidrojamu caureju un vemšanu.
Abās ārstēšanās reizēs Rēzeknes slimnīcā piedzīvota ļoti nelaipna attieksme, raidījumam sacīja Dilana māte Ina. Viņa pauda sašutumu par to, ka slimnīcā nevēlējušies izskaidrot saprotamā valodā analīžu rezultātus, atbildēt uz interesējošiem jautājumiem. Satrauktā māte esot “vilkusi ārā” skaidrojumus ar ļoti lielu, neatlaidīgu uzstājību un jutusies kā pazemota lūdzēja. Pēc pēdējās vizītes Rēzeknes slimnīcā pat nesapratu, kapēc bērns vēma un piedzīvoja caureju, sacīja Ina.
Temperatūra bija, kad bijām atlidojuši no Norvēģijas. Uz Rēzeknes slimnīcu aizveda “ātrā palīdzība”. Tur paņēma visas analīzes. Tur stāstīju, ka tikko no lidojuma, uz ko uzreiz negatīva attieksme - ko tu lido vispār ar bērnu?! Mēs esam pirmie, kuri ar bērnu lido? Es palūdzu, lai paskaidro analīzes, uz ko atbildēja - ieej internetā un paskaties! Es pilnīgi apmulsu. Es, kura neesmu saistīta ar medicīnu, nesaprotu neko tajās analīzēs. Kad bija caureja un vemšana, atkal izsaucu “ātro palīdzību”, mūs aizveda uz slimnīcu, ielika palātā. Dežurārsts vaicāja simptomus, bērnu paklausījās un vienkārši aizgāja. Viss. Analīzes atkal tika nodotas, varēja pastāstīt, kas bērnam ir noticis! Piegāju pie māsiņām, uz ko man viņas atbildēja - ārsts pie tevis jau bija, ko tu vēlies, viņš pie visiem ieiet vienreiz dienā. Okej, es atkal tiku šokēta. Es esmu māte, bērnam tuvākais cilvēks, kāpēc man neskaidro par bērna veselību?
Kad sliktās komunikācijas dēļ jau bija par daudz nelāgu iespaidu, māte atskārta, ka slimnīcas darbinieki “saputrojās meistarībā”, dodot bērnam pārtikas produktus, ko ārsts mazajam pacientam bija noteicis kā tabu.
"Man neteica, ka viņam no pirmās ārstēšanās dienas noņemti piena produkti. Es to uzzināju vēlāk, ka no pirmās dienas, bet tos produktus visu laiku nesa. Viņi teica - oi, mēs laikam sajaucām! Es biju gar zemi! Pavirši un ļoti nepatīkami! Ārstēšanas ziņā izārstēja, medikamentus sniedza, bet attieksme ir nulle. Ja, nedod Dievs, būs atkal kaut kas ar bērniņu, es tiešām baidos braukt uz turieni!"