Daudzdzīvokļu namu pagalmi ir stāvgrūdām pilni automašīnām, jo mūsdienās ir pilnīgi normāli, ja ģimenē ir vismaz divi auto.
"Dzīvojamie rajoni Rīgā kļūst par auto plačiem. Tas ir briesmīgi. Mana māja nav liela. Tik 24 dzīvokļi. Bet dažam kaimiņam - īrniekam ir vesels autoparks. 3 auto uz vienu dzīvokli. Līdz ar to viss pagalms, iela pārbāzta ar automašīnām," vietnē "X" secina Kaija.
Dzīvojamie rajoni Rīgā kļūst par auto plačiem. Tas ir briesmīgi.
— Kaija Skujiņa �� ❤ �� (@KaijaSkujina) March 22, 2025
Mana māja nav liela. Tik 24 dzīvokļi. Bet dažam kaimiņam - īrniekam ir vesels autoparks. 3 auto uz vienu dzīvokli.
Līdz ar to viss pagalms, iela pārbāzta ar automašīnām.
Kārlis: Jaunais projekts, slēgta teritorija, problēmu nav. Dzīvoklim noteikta konkrēta numurēta stāvvieta, par ko tiek maksāta neliela apsaimniekošanas maksa.
Pistācija: Mūsu mājā dzīvo tirgonis, dažreiz pat piecas mašīnas tiek turētas. Policija saka, ka neesot ierobežojumi. Kas atliek? Griezt riepiņas?
Kaspars: Kur problēma uzlikt zīmi un vienoties 1 auto 1 dzīvoklis? Viss īpašnieku pašu rokās.
Eksperts: Nu ko lai dara, ja sabiedriskais ir tik lēns un neparocīgs... Cilēkiem kaut kā jātransportējas...
Koko: Man tieši pie mājas nē, bet ir maza ieliņa tālāk 15 auto ikdienā netiek kustinātas. Nesaprotu nopērk auto, bet nelieto.
Kaspars: Man kā pāķim, kurš pieradis pie plašumiem, tracina šie pagalmi, ja kādu reizi tādos jāiebrauc.
Ilze: Mūsu Rīgas mājā katram dzīvoklim piešķirta 1 auto caurlaide. Ja ir otrs vai trešais auto, tiem stāvēšanas vietas meklē ārpus pagalma.
AK: Un, nedod Die's, ja vajadzēs izsaukt glābējus. Ne ugunsnelaimes dēļ vien. Kaut ūdeni atsūknēt pēc smagām lietavām, ja nu... Netiks klāt/var netikt klāt ne ar sūkni, ne dzēšamšļūtenēm. Latvijas nelaimju vēsturē bija arī Mirdzas Ķempes iela.