Pasažieri sāk prasīt garantijas no "airBaltic"

© Vladislavs Proškins

Pēdējā mēneša notikumu epicentrā ir "airBaltic". Jau pašā gada sākumā uzņēmums paziņoja par vairākiem tūkstošiem atceltu reisu, uz kuriem jau bija sākusies biļešu pārdošana.

Līdz ar atceltajiem reisiem daudziem nācās pārplānot atvaļinājumus, mainīt rezervētās naktsmājas un atcelt vai pārcelt auto rezervācijas.

Tāpēc neizbrīna vietnē "X" izteiktais lūgums: "Dārgais "airBaltic"! Vai varat garantēt, ka uz futbolu Londonā - 24.03. Jūsu pārdodamais reiss RIX - LGW plkst. 07.40. tiešām izlidos??? Jo stulbi būtu pazaudēt biļetes, viesnīcas maksu un tā... Paldies! Gaidu atbildi!"

"airBaltic" pasažierei sniedz atbildi: "Labvakar! Šobrīd visi mājaslapā pieejamie lidojumi tiek plānoti. Ja būtu kādas izmaiņas, informēsim visus ietekmētos pasažierus."

Atbilde nepārliecina, tāpēc gan autore, gan komentētāji apsver domu izvēlēties citu avio pakalpojumu sniedzēju.

Likumsakarīgi, ka neviena aviokompānija nevar garantēt, ka konkrētais reiss notiks; ka tas notiks precīzi paredzētajā laikā un ierašanās galamērķī būs plānotajā brīdī, jo lidojumus var ietekmēt ārkārtīgi daudz ar aviokompāniju nesaistītu apstākļu, tostarp laikapstākļi izlidošanas un ielidošanas lidostās.

Tomēr, spriežot pēc komentētāju reakcijām, nacionālā aviokompānija "airBaltic" ir zaudējusi daļu reputācijas.

Nebūšanas

Lielvircavā, Ausekļa ielā, nelielā daudzdzīvokļu mājā rīta stundā aizdegās dzīvoklis. Kamēr izsauktie ugunsdzēsēji bija ceļā, liesmas izpostīja 30 kvadrātmetrus lielu platību. Līdztekus dzēšanai notika cilvēku glābšanas darbi, vēsta "Degpunktā".

Svarīgākais