Pasažieri sāk prasīt garantijas no "airBaltic"

© Vladislavs Proškins

Pēdējā mēneša notikumu epicentrā ir "airBaltic". Jau pašā gada sākumā uzņēmums paziņoja par vairākiem tūkstošiem atceltu reisu, uz kuriem jau bija sākusies biļešu pārdošana.

Līdz ar atceltajiem reisiem daudziem nācās pārplānot atvaļinājumus, mainīt rezervētās naktsmājas un atcelt vai pārcelt auto rezervācijas.

Tāpēc neizbrīna vietnē "X" izteiktais lūgums: "Dārgais, "airBaltic"! Vai varat garantēt, ka uz futbolu Londonā - 24.03. Jūsu pārdodamais reiss RIX - LGW plkst. 07.40. tiešām izlidos??? Jo stulbi būtu pazaudēt biļetes, viesnīcas maksu un tā... Paldies! Gaidu atbildi!"

"airBaltic" pasažierei sniedz atbildi: "Labvakar! Šobrīd visi mājaslapā pieejamie lidojumi tiek plānoti. Ja būtu kādas izmaiņas, informēsim visus ietekmētos pasažierus."

Atbilde nepārliecina, tāpēc gan autore, gan komentētāji apsver domu izvēlēties citu avio pakalpojumu sniedzēju.

Likumsakarīgi, ka neviena aviokompānija nevar garantēt, ka konkrētais reiss izlidos; ka tas notiks precīzi paredzētajā laikā un ierašanās galamērķi būs plānotajā brīdī, jo lidojumus var ietekmēt ārkārtīgi daudz ar aviokompāniju nesaistīti apstākļi, tostarp laikapstākļi izlidošanas un ielidošasnas lidostās.

Tomēr, spriežot pēc komentētāju reakcijām, nacionālā aviokompānija "airBaltic" ir zaudējusi daļu reputācijas.

Svarīgākais