Pasažieri sūdzas par blaktīm pazīstamas lidsabiedrības reisos

© Unsplash

Par to, iespējams, vēl varētu pastrīdēties, kas ir sliktāk brīvdienu lidojuma laikā – čūskas vai blaktis? Laikraksts “New York Times” ir aptaujājis dažus pasažierus, kuri 2024. gadā izmantoja lidsabiedrības “Turkish Airlines” pakalpojumus. Viņi savos lidojumos saskārās ar blaktīm, bet pārvadātājs viņu sūzības noraidīja.

Kāda sieviete no Arizonas stāsta, ka martā nofotografējusi blaktis uz sava sēdekļa lidojumā no Johannesburgas uz Stambulu un brīdinājusi stjuarti, kura noņēmusi kukaini, taču viņasprāt rīkojusies neuzmanīgi. Viņa sacīja, ka sūdzējusies “Turkish Airlines”, taču saņēmusi tikai atteikumus, neskatoties uz viņas fotogrāfiju.

Laikraksts “The Times” atzīmē vēl divus iespējamos incidentus lidojumos oktobrī gan Stambulā, gan ārpus tās. Vienā gadījumā blaktis esot nokritušas no griestiem un likušas pasažieriem mainīt sēdvietas, bet otrā gadījumā sieviete stāsta, ka pēc lidojuma uz ādas pamanījusi 13 koduma pēdas.

Tomēr pasažieri ar šādām sūdzībām nevar panākt daudz, tā kā nav noteikumu, kas paredzētu kompensāciju par kukaiņu invāziju lidojuma laikā.

"Pasažieri galvenokārt var vērsties pie aviokompāniju klientu apkalpošanas nodaļām vai, ja tādas nav, iesniegt maza apmēra prasību tiesā," raksta “Times”, piebilstot, ka “Turkish Airlines” neatbildēja uz atkārtotiem komentāriem.

Lidsabiedrībām cīņa ar šādu kukaiņu invāziju nav lēts vai viegls uzdevums. Lidmašīna ir jānogādā tehniskās apkopes bāzē, lai to dezinficētu un process var ilgt līdz pat piecām dienām un izmaksāt vairāk nekā 100 000 eiro speciālās apkopes izmaksās un negūtos ieņēmumos.

Nebūšanas

Kāda ASV dzīvojoša sieviete piedzīvoja nāves bailes, ieraugot istabā čūsku. Sieviete nekavējoties zvanīja policijai. Likumsargi kopā ar rāpuļu ķērājiem ieradās sievietes dzīvesvietā. Kā izrādās, tad čūska nebija dzīva. Tas bijis vien ļauns joks, vēsta medijs "UPI".

Svarīgākais