Cilvēki netiek gudri, kāpēc produktam sastāvs vienāds, bet etiķetes un cenas dažādas

© MN

Vecākiem priekš saviem bērniem nekā nav žēl, tāpēc cenšas pirkts viņiem vispiemērotāko un labāko. Tomēr ne vienmēr ražotājs produktā, kas domāts bērniem, ir izvēlējies 'pievienot ko atšķirīgu, ko varētu saukt par veselīgāku vai labāku.

Kāda acīga pircēja vēlējusies nopirkt kečupu. Plauktā uzmanību piesaistījušas etiķetes, kas vēsta, ka tieši šis kečups ir domāts bērniem. Turpat blakus atrodas tā paša ražotāja kečups, kuru nerotā uzraksts "bērniem". Mēģinot saprast starpību starp kečupu "bērniem" un parastu kečupu, rūpīgi tiek lasīts sastāvs, taču tajā nav nolasāmas kādas atšķirības, bet cena gan "bērnu" kečupam ir lielāka.

Vietnē "X" ievietotā ieraksta komentētāji aktīvi iesaistās interesantā gadījuma noskaidrošanā, tomēr gudrāki netop.

"Klasiski "bērniem" nozīmē 2x vairāk cukura šoreiz gan izskatās pēc "tie paši vēži, tikai citā kulītē" varianta"

"Pārbaudīšu - nopirku abus. Bet atšķirību visdrīzāk zin tikai ražotāja exceļi"

"Šodien līdzīgi jutos, pērkot roku krēmu. Vienam uz iepakojuma rakstīts "jauna formula", bet īsti nebija skaidrs, kas tad tur ir mainīts."

Nebūšanas

Publiskos pasākumos, tostarp lielos koncertos, ir iespēja iegādāties tā saucamo depozīta glāzi, ko vakara gaitā var no jauna uzpildīt ar alu vai citu dzērienu, bet vēlāk nodot un saņemt atpakaļ... nē, naudu atpakaļ dabūt ir grūti - tiek piedāvāti kuponi, ko var atprečot konkrētās iepirkšanās vietās jau ārpus pasākuma norises vietas, savukārt žetonus varot izmantot citos pasākumos, pret to saņemot jaunu depozīta glāzi.

Svarīgākais