Jūrmalniekiem sirds pilna! Viņi atklāj lielu problēmu pilsētā

© F64

Jūrmalā pauž neapmierinātību ar vietējo sabiedriskā transporta pakalpojumu. Pieturā, nesagaidot dienas pēdējo mikroautobusu, jūrmalniecei sirds pilna, vēsta "Bez Tabu".

Linda stāstīja, ka 28. augustā pēc darba devās uz pēdējo mikroautobusu, lai no Kauguriem dotos uz mājām Ķemeros. Pārņēma dusmas, kad sabiedriskais transportlīdzeklis neatbrauca; ilgi pēc noteiktā ierašanās laikā nogaidot, zvanīja uz uzņēmuma kontakttālruni, bet darbinieks nemācēja paskaidrot, kur mikroautobuss palicis, sacīja Linda.

Uzņēmumā “Jūrmalas autobusu satiksme” raidījumam stāstīja, ka todien Kauguros jau bija ieviestas sabiedriskā transporta kustības korekcijas pēc dažām dienām gaidāmo Kauguru svētku dēļ. Iekāpšana transportā uz vairākām dienām bija noteikta citviet, ne tur, kur gaidīja Linda. Uzņēmumā apgalvoja, ka par visām izmaiņām informēja internetā, tai skaitā sociālajos medijos, kā arī pieturvietās. Linda raidījumam sacīja, ka konkrētajā pietuvietā paziņojumus nemanīja.

Linda un citi uzklausītie jūrmalnieki sūrojās arī par “Jūrmalas autobusu satiksmes” autoparku: daļa braucamo esot novecojuši un tajos nav patīkami braukt. Novērots, ka daļa transportlīdzekļu ir laika zoba grauzti. Uzņēmumā skaidroja, ka visiem spēkratiem regulāri tiek veiktas apkopes, tie iztur arī tehniskās apskates pārbaudi, kas liecina, ka ar braucamajiem ir droši pārvietoties.

Daži uzklausītie jūrmalnieki pauda kritiku par sabiedriskā transporta šoferu braukšanas kultūru. “Šoferi mums ir savdabīgi. Pasažierus ved kā kartupeļu maisus!” - tā jūrmalniece Egita.

Svarīgākais