Pārtikas un nepārtikas preču pasūtīšana internetā vairs nav nekas neparasts. Ja nepārtikas preces mēs parasti saņemam pakomātos, tad pasūtīto pārtiku atved kurjers līdz namdurvīm.
Selma vietnē "X" publicējusi nelāgu pieredzi ar kādu kurjeru. "Labdien, "Rimi"!
Labdien, @RimiLatvija. Kādēļ Jūsu kurjeri uzskata par pieņemamu 35 min kavēt bez nekādas ziņas (tas vēl būtu sīkums) & ierodoties izlamāt 85 gadus vecu seniori ar pārvietošanās grūtībām par šļuru (citāts) un pazemot tā, ka viņai saceļas asinsspiediens.
— Selma Levrence �����️⚧️ (@selmuushh) September 1, 2024
Uzņēmums reaģējis šādi: "Labvakar, nepatīkami dzirdēt, šāda attieksme noteikti nav norma. Lūdzu privātā ziņā atsūtiet e-veikala pasūtījuma numuru, nekavējoties izmeklēsim."
Labvakar, nepatīkami dzirdēt, šāda attieksme noteikti nav norma. Lūdzu privātā ziņā atsūtiet e-veikala pasūtījuma numuru, nekavējoties izmeklēsim.
— Rimi (@RimiLatvija) September 1, 2024
Cilvēki komentāros ir izbrīnīti par šādu kurjera attieksmi - nokavēt vēl ir piedodami - visādi var gadīties, bet vārdiski aizskart - nav pieņemami.