Sieviete šokā: Kurjers pazemo sirmgalvi; viņa nonāk slimnīcā

© Depositphotos

Pārtikas un nepārtikas preču pasūtīšana internetā vairs nav nekas neparasts. Ja nepārtikas preces mēs parasti saņemam pakomātos, tad pasūtīto pārtiku atved kurjers līdz namdurvīm.

Selma vietnē "X" publicējusi nelāgu pieredzi ar kādu kurjeru. "Labdien, "Rimi"!

Kādēļ Jūsu kurjeri uzskata par pieņemamu 35 min kavēt bez nekādas ziņas (tas vēl būtu sīkums), ierodoties izlamāt 85 gadus vecu seniori ar pārvietošanās grūtībām par šļuru (citāts) un pazemot tā, ka viņai saceļas asinsspiediens. Vecmāmiņa ar ātro palīdzību nonāca slimnīcā. Minētais kurjers arī uzkliedza, ka, ja mūs kaut kas neapmierina, lai ejot pie "Barboras". Laikam tā būs jādara. Esmu strādājusi Rimi e-komercijā un zinu, ka šādai attieksmei nevajadzētu būt normai," raksta sieviete.

Uzņēmums reaģējis šādi: "Labvakar, nepatīkami dzirdēt, šāda attieksme noteikti nav norma. Lūdzu privātā ziņā atsūtiet e-veikala pasūtījuma numuru, nekavējoties izmeklēsim."

Cilvēki komentāros ir izbrīnīti par šādu kurjera attieksmi - nokavēt vēl ir piedodami - visādi var gadīties, bet vārdiski aizskart - nav pieņemami.

Svarīgākais