Žanetes ģimene vēl februārī nogādā sev piederošo “BMW” automašīnu servisā Rīgā. Gaidot brīdi, lai veiktu atkārtotu tehniskās apskates pārbaudi, īpašniekus pārsteidz servisa darbinieka paziņojums, vēsta "Bez Tabu".
Žanete apstiprina, ka automašīnu patiešām iecerēts pārdot, taču servisa strādnieks vienpersoniski esot uzņēmies tirgošanos, kā rezultātā nu nav ne auto, ne arī naudas.
Ģimene visu esot centusies risināt miermīlīgā ceļā. Nesaņemot gaidīto, Žanete vēršas policijā. Paralēli sociālās tīklošanās vietnē “Facebook” ievietots paziņojums par iespējamo krāpnieku, aicinot atsaukties citus cietušos.
Servisa saimnieks uzreiz norāda, ka uzņēmumam ar notikušo neesot itin nekādas saistības. Lai arī servisa darbiniekiem blakus lietām esot liegts izmantot kompānijas tehnisko nodrošinājumu, visiem klāt izstāvēt nevarot.
Sastopot iespējamo krāpnieku, atklājas, ka ar Žanetes vīru esot noslēgta vienošanās par automašīnas tirdzniecību. Tiesa gan, pēc servisa darbinieka sacītā, pircējs Lietuvā, tautas valodā runājot, esot “uzmetis”.
Lai arī Valsts policija sākotnēji par Žanetes ģimenes gadījumu atsaka Kriminālprocesa ierosināšanu, pēc vēršanās prokuratūrā likumsargi paziņo par resoriskās pārbaudes uzsākšanu, kas ilgšot līdz 8. septembrim.