Sieviete nopērk apģērbu no Latvijas ražotāja un piedzīvo pamatīgu vilšanos

© Ilze Zvēra/F64

Katrīna maija beigās iegādājās Latvijā ražotu blūzi tirdzniecības centrā “Riga plaza” esošajā veikalā “Tina Primum” un ar to devās uz kāzām. Toreiz vēl viņa nenojauta, ka tā būs pēdējā reize, kad jaunā blūze tiks uzvilkta, vēsta "Bez tabu".

Atgriežoties mājās, Katrīna, sekojot norādītai instrukcijai, blūzi zemā temperatūrā mazgājusi rokām. Liels bija viņas pārsteigums, kad bļodā esošais ūdens iekrāsojies tumšā krāsā.

Blūze bijusi balta, taču uz pleciem piestiprinātas dekoratīvās spalvas - tumšā krāsā.

"Blūze maksāja 79 eiro. Pēc mazgāšanas blūze vairs nav baltā krāsā, kā arī plecu daļā parādījušies melni pleķi. Būtībā blūze vairs nav izmantojama. Vērsos pie ražotāja, lai šo situāciju risinātu. Man pieprasīja uzrādīt čeku, ko neesmu saglabājusi, taču konta pārskatā var redzēt, ka veikalā esmu iepirkusies. Viņi piedāvā tikai 50 eiro dāvanu karti, kas pat nesedz blūzes iegādes izmaksas. Es nevēlos dāvanu karti, vēlos atgūt naudu."

Sazinoties ar Liepājā esošo ražotāju pārstāvi, pircēja e-pastā saņēma apstiprinājumu nekvalitatīvai precei.

Kārlis Gailis, “Tina Primum” pārstāvis:

"Mums ir ļoti žēl, ka produkts neatbilst vajadzīgajā kvalitātē, un atvainojamies par sagādātājām neērtībām, kā arī izsakām pateicību, par to, ka Jūs sniedzāt mums šo informāciju un fotoattēlus. Apstiprinām, ka produkts ir mūsu ražojums, kā arī apstiprinām kvalitātes problēmas šim produktam."

“Tina Primum” pārstāvji piedāvājuši Katrīnai segt izmaksas, kas saistītas ar čeka atrašanu uzņēmuma pusē, taču neprecizē šī pakalpojuma izmaksas.

Nebūšanas

Var teikt, ka baumu līmenī, bet soctīklos pamanīti vairāki ieraksti, kas liecina, ka viens vai otrs veselībai būtisks izmeklējums, pakalpojums vai manipulācija tiek atlikta uz nākamo gadu, jo visa tiem paredzētā nauda ir iztērēta.

Svarīgākais