Latvijas iedzīvotāji stāsta, kā iekrita krāpnieku nagos "Facebook"

© Ģirts Ozoliņš/MN

Talseniece Vēsma 18. jūnijā sociālajā portālā “Facebook.com” pasūtījusi vannas ziedu pušķi, tomēr saņēmusi to nav vēl aizvien.

“Vannas puķes ir paredzētas vannas lietošanai. Ziedi ir veidoti no ziepēm, kā rezultātā tie ūdenī izšķīst - ūdens saputojas un iekrāsojas tādā krāsā, kādā ir ziedu galviņas!” Tā par produktu rakstīts uzņēmuma mājaslapā. Šo preci 18. jūnijā nolēma iegādāties Vēsma, lai drīzumā to dāvinātu sev tuvam cilvēkam. Kad sapratusi, ka pagājis jau krietns laiks, bet ziedu kā nav, tā nav, Vēsma zvanījusi uz uzņēmuma telefona numuru, tomēr atbildi nesagaidīja, zvanot pat vairākkārt. Ne uz zvaniem, ne e-pastiem uzņēmums Vēsmai atbildējis nav, un ziedi saņemti nav vēl joprojām.

Vēlāk sūdzība par uzņēmumu pievienota “Facebook.com” lapai “Krāpnieku saraksts” un zem tā komentāru atstājušas vēl 18 sievietes, kuras preci nav saņēmušas.

Viena no viņām gatava runāt arī kameras priekšā. Dana arī ziedu pušķi pasūtījusi pirms Jāņiem un centusies ar uzņēmumu sazināties. Iesaistījies arī Danas vīrs, un abiem kopīgiem spēkiem ar uzņēmuma pārstāvi izdevies sazināties, tomēr tas pasūtījuma piegādi nav paātrinājis.

“Pēc tam man atnāca ziņa, ka viņi saprotot manu situāciju, ka šobrīd viņiem ir liels pieprasījums, kavējas pasūtījumu izsūtīšana un kavējas materiālu piegāde, kas vispār nav manās interesēs, jo es jau esmu veikusi samaksu par šo produktu. [..] Tad jau viņa sāka iesaistīt savu veselību, ka veselības problēmas ir [..]”

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) stāsta - par konkrēto uzņēmumu šobrīd saņemta viena sūdzība.

“Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir sagatavojis pieprasījumu šim pārdevējam saistībā ar šo saņemto iesniegumu no patērētājas. Citas sūdzības par šo komersantu līdz šim nav saņemtas, bet, ja ir pamanīta krāpniecība, tad šādā gadījumā būtu jāvēršas Valsts policijā.”