Pircēja stāsta par sliktu pieredzi Latvijā labi zināmā veikalā

© Edmunds Brencis/ F64

Līga no Olaines aprīļa beigās kopā ar vīru devās uz galvaspilsētu iegādāties telefonu. Tā kā vīrs sev bija noskatījis ne pārāk zināmas firmas ierīci, ne visos veikalos tas bijis pieejams, vēsta "Bez tabu".

Līga ar vīru nolēmusi viņam telefonu iegādāties “Evelatus” veikalā. Atbraucot mājās, vīrs secinājis, ka telefonam nedarbojas internets - nestrādā mobilie dati.

Līga ar vīru vēlreiz devusies uz veikalu, taču viņiem pateikts, ka vienīgais risinājums ir telefonu nodot garantijas remontā. Saņemot salaboto telefonu, Līgas vīrs atkal bija vīlies.

Šobrīd ir pagājuši vairāk nekā divi mēneši, taču jau trešo reizi telefons ir nodots garantijas remontā.

Konkrētā veikala darbinieks paziņo, ka uzņēmuma noteikumi paredz, ka, ja trešajā garantijas remontā neizdodas ierīci salabot, tikai tad piedāvājot atgriezt naudu vai samainīt preci.

Uzņēmuma atbilde tiek sniegta rakstveidā, nepaskaidrojot, kāpēc klientei agrāk netika piedāvāts preci samainīt.

"Kliente nodeva telefonu garantijas remontā, taču, pieņemot telefonu remontā, ne pirmo reizi, ne arī atkārtoti pašam telefonam netika konstatēti nekādi defekti. Saņemot telefonu remontā trešo reizi, tika pieņemts lēmums atgriezt klientei naudu par iegādāto preci vai piedāvāt apmainīt telefonu pret citu. Kliente piekrita naudas atgriešanai, līdz ar ko situācija ir atrisināta."

Svarīgākais