Soctīkli sasmējušies par "milzu" atlaidēm

© pixabay.com

Ne reizi vien ir novērota veikalu cenu zīmju nesakritība ar realitāti, bet vēl smieklīgāk ir tad, ja cena ar atlaidi ir lielāka vai vienāda ar pastāvīgo preces cenu.

Šoreiz dīvainība ir ar ananasiem, kam cena ar atlaidi ir pilnīgi vienāda ar iepriekšējo cenu.

Rodas jautājums: vai cilvēks - veikala darbinieks vispār domā līdzi tam, ko dara? Jautājums ir par visos līmeņos strādājošajiem - tiem, kuri pieņem lēmumu, dod rīkojumu, izgatavo cenu zīmes un tās izliek veikalu plauktos. Vai tiešām neviens pat nepaskatās, ko pats dara?

Par šādu situāciju iesmej kāds vietnes "X" lietotājs: "Tā nav, ka dzīve man nedod atlaides." Klāt pievienotais foto liecina, ka ananass pirms atlaides un ar atlaidi maksā 4,99 eiro.

Komentāros ļaudis ievietojuši bildes ar vēl smieklīgākiem piemēriem: Degvīns pirms akcijas maksā 5,35 eiro, bet akcijas laikā 6,79 eiro.

Svarīgākais