Frizētavas apmeklējums mammai ar īpašo bērnu izvēršas par pazemojuma pilnu notikumu

© pixabay.com

Strādājot apkalpojošā sfērā, ir jāņem vērā, ka ne visi klienti būs dzīvespriecīgi un skaisti. Arī cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, tostarp bērniem, ir nepieciešams gan frizieris, gan veikals.

Ārkārtīgi pazemojošā situācijā nonākusi mamma, kura pie friziera aizvedusi savu astoņgadīgo bērnu ar īpašām vajadzībām. Stundu nosēdējuši rindā, un, kad pienākusi viņu kārta, friziere atteikusies apkalpot bērnu.

Mamma ir nesaprašanā, ko darīt, kam sūdzēties, jo neuzskata, ka atteikums apkalpot viņas bērnu ir pamatots, turklāt bērnam tā ir papildu trauma, jo viņš visu dzird un saprot.

Komentētāji uzskata, ka tā to nedrīkst atstāt, tāpēc par šo notikumu ir jāziņo visiem, kuri var ietekmēt procesus, kas šādām situācijām neļautu atkārtoties.

Frizētava līdz šim ierakstu nav komentējusi.

Nebūšanas

Autoplacī Rīgā kredītā iegādājoties lietotu spēkratu, drīz vien tam “izlien” dzinēja defekts. Atdodot automašīnu tirgotājam, tas pārsteidz klientu ar milzu rēķinu par dzinēja defekta remontu. Pircējs nav mierā maksāt, jo uzskata, ka tirgotājs viņam spēkratu “iesmērēja”, nevis pats to nobeidza, vēsta "Bez Tabu".

Svarīgākais