Strādājot apkalpojošā sfērā, ir jāņem vērā, ka ne visi klienti būs dzīvespriecīgi un skaisti. Arī cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, tostarp bērniem, ir nepieciešams gan frizieris, gan veikals.
Ārkārtīgi pazemojošā situācijā nonākusi mamma, kura pie friziera aizvedusi savu astoņgadīgo bērnu ar īpašām vajadzībām. Stundu nosēdējuši rindā, un, kad pienākusi viņu kārta, friziere atteikusies apkalpot bērnu.
Mamma ir nesaprašanā, ko darīt, kam sūdzēties, jo neuzskata, ka atteikums apkalpot viņas bērnu ir pamatots, turklāt bērnam tā ir papildu trauma, jo viņš visu dzird un saprot.
Komentētāji uzskata, ka tā to nedrīkst atstāt, tāpēc par šo notikumu ir jāziņo visiem, kuri var ietekmēt procesus, kas šādām situācijām neļautu atkārtoties.
Frizētava līdz šim ierakstu nav komentējusi.
Šovakar @HairRiga T/C Domina īpašajam bērnam (8 gadi) pēc gandrīz stundu ilgas gaidīšanas, sēžoties friziera krēslā, atteica pakalpojumu. Friziere runāja knapā latviešu valodā. cc @liana_langa
— Sandra Zuravleva (@visamirrobezas) June 2, 2024