Bedres apdraud satiksmes drošību. Jā, ap tām var uzlikt norobežojošus stabiņus un lentas, taču tas ir pagaidu risinājums, nevis mēnešiem ilga "dekorācija" uz ceļa. Zvērināts advokāts Olavs Cers vietnē "X" vēsta par vienu šādu aizstāvejušos "dekorāciju".
"Rīga, Pārdaugava, Šampēteris, Irlavas un Rucavas ielas krustojums. Izskatās nopietnāk nekā bedre-parastā. Nu jau vismaz 2 mēnešus priecē skatu. Ko gaidām, Rīgas dome, kamēr puskvartāls iegrūs pazemē?" raksta O. Cers.
Rīga, Pārdaugava, Šampēteris, Irlavas un Rucavas ielas krustojums. Izskatās nopietnāk nekā bedre-parastā. Nu jau vismaz 2 mēnešus priecē skatu. Ko gaidām, @RigasDome, kamēr puskvartāls iegrūs pazemē? pic.twitter.com/zeqXoem3xh
— Olavs Cers (@OlavsCers) May 6, 2024
Emīls: Aiz pagrieziena uz Rucavas ielas, tur ir nākamā 'karsta kritene', bet asfalts vēl tur.
Henrieta: Rucavas ielas un Šmpētera ielas segums kā tāds daudz no šīm bedrēm neatpaliek. Tumsiņā klumzāju ar telefona lukturi, lai neizmežģītu kāju. Asfalts no padomju laikiem.
Gatis: Kas ir divi mēneši?! Acumirklis! Tas ir ekvivalents 2x30 dienas = divi iesniegumi! Runājošās galvas vēl nav noskaidrojušas, kam tā iela pieder un cik izmaksās remonts.
Šitāds jau mēnesi. 2x pabrīdināju, atbrauca uzvilka sarkanu apli un tagad laikam gaidīs kamēr iebruks sabiedriskais. � Tas tur ir smagākais, kas braukā regilāri. pic.twitter.com/xjCd31npuv
— Brauksanas kultura (@Brauksanaskultu) May 6, 2024