Iedzīvotājs sašutis par "Sadales tīkla" rīcību

© Ilze Zvēra/F64

Madars pirms astoņiem gadiem no Lielbritānijas atgriezās uz dzīvi Cēsu pusē. Visus šos gadus viņš pilnvērtīgi nevar izmantot mājās esošās elektroierīces, vēsta "Bez Tabu".

Ja mājā ieslēgts televizors, indukcijas plīts, tad nākas aizmirst par veļas mašīnas izmantošanu. Ieslēdzot katru nākamo elektroierīci, namā pamatīgi samazinās spriegums, kas ir nepietiekams elektroierīču darbībai.

Vīrietis stāsta, ka par nedienām vairākkārt informēts “Sadales tīkls”, taču risinājums tā arī nav atrasts.

Madars stāsta, ka gadu laikā esot sabojājušies divi televizori un divi ledusskapji.

Arī pusotra kilometra attālumā dzīvojošais kaimiņš Jānis apstiprina Madara teikto. Jaudīgāku elektroierīču izmantošana jāsaskaņo ar visiem kaimiņiem: “Elektrolīnija ir aptuveni četrus kilometrus gara. Ja kaimiņš ieslēdz plīti, vēl kaut ko, tad man mājās plīts vairs nedarbojas, elektrība paliek “tumša”!”

Kaut problēma zināma jau gadiem ilgi, “Sadales tīkls” ātru risinājumu nesola. Šobrīd cerības tiek liktas uz iespējamo līnijas pārbūvi pēc vairāk nekā gada.

"Jāatzīst, ka “Sadales tīkla” līnija šajā vietā ir gana gara, kas var radīt problēmas klientiem šādā sprieguma svārstību ziņā. Konkrētais klients ir pašā līnijas galā, tāpēc viņam subjektīvi situācija ir vissliktākā. Tur esam bijuši, esam veikuši paredzētos mērījumus. Konstatējot neatbilstību, piemērots pazeminātais tarifs. Saprotama klientu neapmierinātība, jāatvainojas par situāciju. Tāda šobrīd tā ir," saka Armands Staltmanis, “Sadales tīkla” Tīkla pārvaldības direktors.

Svarīgākais