Sieviete ārzemēs piedzīvo absurdu situāciju ar "Mobilly" Latvijā

© MN

Neapskaužamā situācijā nonākusi sieviete, kura uzturas āzremēs - savā "Mobily" aplikācijā viņa saņēmusi ziņu, ka ka viņas auto iebraucis Rīgas Centrāltirgus stāvvietā un sākusies laika un naudas atskaitīšana. Jāpiebilst, ka sieviete ārzemēs atrodas ar to pašu auto, kas it kā iebraucis maksas stāvvietā.

Par šo faktu sieviete dalījusies mikroblogošanas vietnē "X": "Mnja,

"Mobilly" fiksējis mana auto iebraukšanu Centrāltirgus stāvvietā, uzsākts laika skaitījums+nauda, bet es un mans auto esam pilnīgi citā valstī. Sazvanīju darbinieku, šams saka, ka skaitītāju apstādināt varēs tikai rīt. Vai tas ir ok? apstādināt aplikācijā nav iespējams"
Uz ierakstu reaģējusi kompānija "Mobilly": "Mums tiešām žēl, ka tā noticis. Diemžēl šādas situācijas šad tad mēdz gadīties, kad sniega dēļ nepareizi tiek nolasīts automašīnas numurs. Noteikti visu sakārtosim un atgriezīsim Jums samaksāto naudiņu par stāvvietu."
Komentētājiem ir pieredze līdzīgās situācijās, tāpēc ir arī ieteikumi: "Mobilly kontā nedrīkst turēt vairāk kā 5 EUR, no Euro Park jāņem nost karti. Abi šādi mēdz izpildīties. Komunikācija grūta."
"Diemžēl nepārsteidz. Vecākiem nācās samaksāt 30€ par auto novietošanu vecrīgā. Lieki teikt, ka tajā laikā atradās citā pilsētas daļā, kur nav maksas par stāvvietu. Maksa pie LMT rēķina. Abi uzņēmumi vienkārši pasaka - maksā! Komunikācija diezgan šausmīga."
Autore vēsta, ka komunikācija ar "Mobilly" ir bijusi sekmīga un nauda atgriezta viņas kontā.
Līdzīgi klājies arī Emīlam: "Šodien identiska situācija, kad tika fiksēta iebraukšana lidostas stāvvietā, lai gan auto pilnīgi citā pilsētā. Atvienoju bankas karti no Mobilly, gaidu rītdienu, kad darbinieks solīja skaitītāju apstādināt, kurš skaita joprojām"

Svarīgākais