Pircēja veikalā atkārtoti jūtas pazemota

© Oksana Džadana/f64

Kādam pircējam veikalā "Rimi" atkārtoti neveicas - trīs reizes mēneša laikā viņam iepirkšanās pieredzi sabojā veikala uzraudzības sistēmas neuzticēšanās un ārkārtas preču pārbaude, kas liek justiem kā vainīgam arī tad, ja esi godīgāks par godīgu.

Mikroblogošanas vietnē "X" Eva raksta: "Labdien, Rimi Latvija. Šomēnes šī ir trešā reize. Šodien pārbaudīja VISAS preces, kas prasīja 6 minūtes, jo bija jāpārsver visi augļi un dārzeņi. Mož vienreiz piereģistrējiet savā sistēmā, ka es nenodarbojos ar zagšanu un beidziet tērēt manu laiku, zajebala jau!"

Ierakstu komentējis veikals "Rimi": "Labdien! Patiesi atvainojamies par nepatīkamo iepirkšanās pieredzi. Lai spētu risināt šo situāciju, lūgums atsūtīt Jūsu Mans Rimi kartes numuru. Paldies!"

Uz ko autore atbild: "Labdien! Nevaru neko atsūtīt, jo ar jums privāti var sazināties tikai verificēti lietotāji."

Komentētāji ironizē: "Ja tik bieži loze izkrīt, tad to vajag pārvērst veiksmē! Es izmēģinātu kādu loteriju, kamēr mēnesis vēl nav beidzies"

"Kad man parādās šāds paziņojums, es smuki visu sakrāmēju atpakaļ un eju uz parasto kasi. Tas ir daudz ātrāk. Un lai viņi pārbauda paši sevi. Ļoti ērti."

"Ļoti interesanti būtu zināt algoritmu.. Vai apsargs sēž būcenī, skatās kameru un nolemj, kurš izskatās "aizdomīgi"? Es iepērkos Rimi ļoti regulāri un tāda pārbaude man ir bijusi tieši vienu reizi dzīvē."

"Pat ja tevi pārbauda 4 reizes no 5, tas ir tāpat ātrāk, kā stāvēt kopējā kasē un 101 reizi pārkraut produktus turpu šurpu. Nu cik ilgi var būt negudriem, zajebala jau. Kā lai veikals zin, kad izdomāsiet palikt par zagli? Tā pārbaudīšana strādā randomā,"

Nebūšanas

Var teikt, ka baumu līmenī, bet soctīklos pamanīti vairāki ieraksti, kas liecina, ka viens vai otrs veselībai būtisks izmeklējums, pakalpojums vai manipulācija tiek atlikta uz nākamo gadu, jo visa tiem paredzētā nauda ir iztērēta.

Svarīgākais