"Varēja sēdēt bufetē"; blakussēdētāja operā sabojā vakaru

© pixabay.com

Katrā vietā ir savi rakstītie un nerakstītie likumi. Ja ar telefonu zvaniem lielākoties esam tikuši galā, tad skatīšanās telefona ekrānā izrādes laikā vēl arvien ir gana populāra.

Par blakussēdētājas uzvedību sašutusi ir kāda operas apmeklētāja: "Esmu pikta. Operā blakus ložā viena uztjūnēta pujene izrādes laikā nemitīgi telefonā aplūkoja savas bildes un soc.tīklus. Spilgtais ekrāns ļoti traucē. Nikni lūrēju viņas virzienā līdz neizturēju un aizrādīju. Uz mirkli telefonu nolika, tad atkal turpināja. Kāpēc nākt uz operu? Uz operu piespiedu kārtā iet daļa pusaudžu (kopā ar klasi vai vecākiem). Viņu demonstratīvo "sēdēšanu" telefonā izrādes laikā es vēl saprastu. Bet kāpēc brīvprātīgi iet dāmai pēc 40, ja nu nemaz neinteresē! Varēja sēdēt bufetē un nākt augšā tikai pēdējā cēlienā uz klanīšanos."

Komentētāji nežēlo nekaunīgo blakussēdētāju: "Tad jāpaaicina operas darbinieks un jālūdz viņam pujeni izvadīt no zāles laukā. Citos teātros tā notiekot un tas labi darbojas."

"Es pat diennakts tumšajā laikā, sēžot blakus šoferim, telefonu turu somā, jo zinu ka traucē. Lai gan man pat neviens nav aizrādījis. Te cilvēkam laikam totāli pajāt par apkārtējo labsajūtu."

"Līdzjūtības. Sestdien Lielajā Dzintarā kiriļicā runājoša kundze priekšā bija ieradusies veikt gāzu uzbrukumu, izgāžot uz sevi parfīma pudeli. Tāpat viņa un tautieši, kas apkārt bija kuplā pulkā, nezināja, ka starp skaņdarba daļām un kamēr diriģents nav nolaidis zizli, neplaukšķina"

Nebūšanas

Lai gan SIA "Rīgas meži" jau pirms 45 dienām tika brīdināta, ka gājēju tiltiņš pār Mārupīti ir kritiskā stāvoklī un kuru katru brīdi var sabrukt pavisam, uzņēmums, kura atbildībā ir iepriekšminētais objekts, nav veicis nepieciešamos soļus tiltiņa sakārtošanai, un svētdien fiksēts, ka tilts ir burtiski pārlūzis uz pusēm un ir bīstams jebkuram gājējam.

Svarīgākais