"Tas tak nav normāli, vai ne?"; pakalpojuma sniedzējs pieprasa naudu par neprasītu pakalpojumu

© pixabay.com

Dīvainā situācija nonākusi sieviete, kas pasūtījusi jaku, bet tā piegādāta savādāka nekā pasūtīts. Pakalpojuma sniedzējs pieprasa samaksu par pasūtītajā jakā veiktajām izmaiņām, kas nebūtu nepieciešams, ja pakalpojuma sniedzējs jau sākotnēji klientam būtu piegādājis to, ko klients ir pasūtījis.

Ieraksts mikroblogošanas vietnē "X": "Pasūtu jaku. Atnāk jaka ar citas krāsas rāvējslēdzi. Palūdzu, lai nomaina uz tādas krāsas, kā oriģinālam. Nomaina. Atsūta rēķinu par rāvējslēdzi un nomaiņu. Tas tak nav normāli, vai ne?"

Komentētāji spreiž: "Handmade? Es, kā ražotājs, tādā situācijā atvainotos, paskaidrotu kāpēc tā sanāca un nomainītu priecīga, ka klients gatavs mainīt, nevis uzreiz met atpakaļ un prasa naudu."

"Es pasūtīju mēteli bordo/burgundieša krāsā. Atnāca mētelis spilgti sarkanā krāsā. Tik ļoti bija slinkums čakarēties ar piesiešanos un atpakaļsūtīšanu, ka atstāju, kā ir. Un pieradu. Un visi slavēja, kāds man skaists koši sarkans Ziemassvētku mētelis. "

"Bet varēja atsūtīt … pareizās krāsas rāvējslēdzi : Taču dīvaini gan. Izņemot, ja atrunāts, ka prece var atšķirties no attēlā redzamās."

Autore: "Nebija atrunāts. Tā viņu lielākā problēma. Komunikācija. Varēja atrunāt visu, kā dēļ radās problēmas. Šoreiz diemžēl izvēlējos, lai atgriež naudu. Preci salaboja, bet komunikācija un pieprasījums pēc papildus samaksas “nosita” vēlmi pēc produkta."

Nebūšanas

Rīdziniece Ilze šī gada janvārī mammai pašmāju lidsabiedrības mājas lapā iegādājusies lidmašīnas biļetes uz saulaino Tenerifi. Zinot, ka, iespējams, plānoto braucienu rudenī nāksies pārcelt, viņa uzreiz nopirkusi arī papildu pakalpojumu, kas ļauj biļetes atcelt un atgūt naudu, vēsta "Bez Tabu".

Svarīgākais