Cenšoties apmaksāt ikdienas pusdienas kafejnīcā, Kristaps saskārās ar neveiklu situāciju. Kaut mēģinājis vairākas reizes, ar bankas karti tā arī nav izdevies norēķināties, tādēļ nācies aizņemties naudu no kolēģa, vēsta "Bez Tabu".
Pēc pusdienām vīrietis zvanījis “SEB bankai”, vēloties noskaidrot, kādēļ nav iespējams ar karti norēķināties. Viņam atbildēts, ka situācija tiks skaidrota un ar viņu sazināsies, tomēr laiks gājis uz priekšu. Kaut turpinājusies jau piektā diena, “SEB bankas” klientam tā arī nav paskaidrots, kad varēs piekļūt saviem līdzekļiem.
Neviens bankas darbinieks Kristapu nebrīdināja par konta bloķēšanu, kā arī vīrietim pašam jāuzņemas iniciatīva un regulāri jāzvana bankai, lai noskaidrotu, kas noticis ar viņa kontu.
Kristapam nācās sniegt paskaidrojumu par četriem ienākošiem maksājumiem no diviem cilvēkiem. Par gadījuma darbu saņemti 350 eiro, no nepazīstama cilvēka trīs maksājumos, kopsummā 470 eiro no kuriem daļa pārskaitīta tālāk vēl kādam nepazīstamam cilvēkam.
"Šis paziņa man bija parādā naudu. Teica, ka man kontā kāds ieskaitīs naudu, varēšu paturēt parāda daļu, pārējo jāpārskaita tālāk citam. Tā arī izdarīju. Es šo bankai izskaidroju, taču tāpat man neatjauno piekļuvi kontam," saka Kristaps.
Līdz šim Kristaps vēl varēja ieiet savā internetbankā un redzēt tur esošo atlikumu, taču viņam bija liegta pārskaitījumu iespēja, vēlāk pilnībā liegta piekļuve internetbankai.
""Ja mums ir pamatotas aizdomas par kādiem, piemēram, drošības vai krāpšanas riskiem, banka ir tiesīga ierobežot piekļuvi uz izpētes procesa laiku. Tāpat vien sadarbība netiek pārtraukta."