Diāna no Jēkabpils puses iegādājusies uzņēmuma “Ina Essentials” dabīgās kosmētikas sejas kopšanas līdzekli. Saņemot un atverot iepakojumu pārņēmis izbrīns – produktā bijusi acīmredzama sēnīte, vēsta "Bez Tabu".
Diāna interneta forumā brīdinājusi arī citas potenciālās pircējas pirms produkta lietošanas, apskatīties, vai iekšā negaida kāds pārsteigums. Tomēr komentāros atsaukušās vēl citas pircējas, kuras piedzīvojušas identisku situāciju. Par notikušo gan Diāna, gan citas pircējas informējušas uzņēmumu, lūdzot atmaksāt naudu, taču “Ina Essentials” visādi centušies izvairīties no naudas atmaksas, piedāvājot sūtīt citu produktu vai atlaidi nākamajam pirkumam. Sākotnēji Diāna piekritusi un vienojusies ar uzņēmumu par jaunu produktu, bet negaidīts bijis pārsteigums, ka arī tajā bijusi ieperinājusies sēnīte.
Uzņēmums bāzējas un produktus ražo Bulgārijā, savukārt Lietuvā atrodas bāze, no kuras apšaubāmās kvalitātes skaistumkopšanas līdzekļi nonāk pie pircējiem Latvijā.
Lai gan šobrīd nav informācijas par “Ina Essentials” produktu izplatītājiem Latvijā, uzņēmums vietnē facebook.com komunicē latviešu valodā, tiesa gan, teikumu uzbūve liek domāt par kādu tulkošanas rīku izmantošanu.
"Kādu laiku atpakaļ bija tiešām gadījumi ar Hydrobiotic produktiem. Pārbaude ražošanas vietā bija arī veikta. Laikam esam atraduši to sērijas partiju, ar kuru bija problēma. Cilvēkiem, kuri mums uzrakstīja par šo situāciju - bija nosūtīta nauda atpakaļ vai cits produkts par brīvu. Bija arī nosūtīta vēstule brīdī, kad bija problēma ar to līdzekli, mēs prasījām sazināties ar mums, ja produkts atnāca bojāts," skaidroja uzņēmumā.
Uzņēmums esot ar mieru arī pārējiem pircējiem atgriezt samaksāto naudu, aicinot sazināties ar viņiem sociālajos tīklos.