Jubilejas svinības atrakciju parkā Dominā izvēršas īstā murgā

© Dāvis Ūlands/F64

Jelgavas novada iedzīvotāja Sendija ar nepacietību gatavojusies meitas Nikolas 8. dzimšanas dienai. Uzaicinājusi teju 30 viesus, pasūtījusi mielastu un rezervējusi ballītes istabu “Apollo Skypark” atrakciju parkā tirdzniecības centrā “Domina”, Rīgā. Dodoties turp 22. aprīļa vakarā, ne prātā nav nācis, ka pakausī svilpo traģēdija, vēsta "Bez Tabu".

Ģimenes un draugu pulciņš, no kuriem 10 bijuši bērni, “Apollo Skypark” ieradies ap pl. 17.00 vakarā. Bērni nekavējoties izklīduši pa plašo atrakciju laukumu, bet pieaugušie sākuši gatavot svētku galdu. Sendija līdzi bija paņēmusi maltīti, kas ievietota speciālās aukstumkastēs, lai pēc iespējas ilgāk turētos svaiga. Pēkšņi t/c “Domina” atskanējusi trauksmes sirēna un arī izklaides parka darbinieki likuši nekavējoties pamest telpas. Sākusies panika. Sieviete sasaukusi viesus un, paķerot vien svarīgākās mantas, meklējusi ceļu uz tuvāko izeju. Izrādījies, ka ēkā izcēlies ugunsgrēks. Pēc aptuveni pusotras stundas ilgas gaidīšanas Sendija nobijušos bērnus ar rūcošiem vēderiem nogādājusi pie vecākiem un palikusi neziņā - kad varēs iekļūt telpās, lai paņemtu dāvanas, svētku cienastu un ziedus. Nekādu ziņu no atrakciju parka darbiniekiem nesagaidījusi, devusies uz Rīgu nākamās dienas rītā. Ieejot atrakciju parkā, viņas acīm pavēries šokējošs skats - grandiozā maltīte 430 eiro vērtībā kā izkūpējusi gaisā. Atpakaļ saņēmusi vien saspiestu torti un šampanieti.

Viņa devusies pie izklaides parka darbiniekiem un jautājusi, kur palicis cienasts, taču saņēmusi pārsteidzošu atbildi:

“Uz ko viņi atbildēja, ka augstākstāvošie viņiem esot teikuši, ka šeit nav nekāda noliktava, lai visu metot ārā.”

Atrakciju parka menedžeris Sendiju mierinājis - zaudējumi drīzumā tikšot atlīdzināti, ja uzrakstīšot e-pastu. Pēc pāris dienām viņa patiesi saņēmusi kompensāciju par neizmantoto ballītes laiku un atlikušajiem autodroma braucieniem 137 eiro apmērā, taču par izniekotajām vakariņām - ne centa. Jau vairākkārt Sendija atkārtoti lūgusi situāciju risināt, taču uzņēmēji vilcinot laiku. Lieta tiekot izskatīta joprojām un konkrēta piedāvājuma neesot.

Ģimenei liktenīgais vakars palicis atmiņā kā šausminošs un mazā Nikola no atrakciju parkiem kopš tās reizes turoties pa gabalu.

“Apollo Skypark” pārstāve skaidro - 22. aprīļa vakarā glābušies ne tikai klienti, bet arī darbinieki, kuri telpās varējuši atgriesties tikai nākamajā rītā. Elektrības padeve bijusi atslēgta visu nakti, tāpēc viss ēdiens gājis bojā. Trauksmes laikā darbinieku pienākums esot glābt sevi un apmeklētājus, nevis ēdienu, vērtslietas, apģērbus un citas mantas. Tovakar pilnā sparā ritējušas 20 svinības un tiem, kuri ēdienu pasūtījuši uz vietas, kompensācija jau esot sniegta, apstiprina uzņēmuma teritoriālā vadītāja Inita. Sendijas gadījumu apgrūtinot fakts, ka maltīte iegādāta citā ēdināšanas uzņēmumā. Viņa skaidro, ka, visticamāk, drīzumā sievietei tiks piedāvāta kompensācija - iespēja maltīti 400 eiro vērtībā pasūtīt “Apollo Skypark” kafejnīcā. Tās pašas dienas vakarā saņemam ziņu, ka piedāvājums Sendijai patiesi izteikts, taču viņa tam nav piekritusi, uzsverot, ka labprāt saņemtu kompensāciju naudas izteiksmē.

Svarīgākais