Iedzīvotāji sašutuši: Covid-19 beidzies, bet ierobežojumi tie paši?

Ilustratīvs attēls © F64

Vairāki rīdzinieki ir neizpratnē, vai iestādes joprojām drīkst strādāt attālinātā režīmā kā Covid-19 pandēmijas laikā, vēsta "Bez Tabu".

Kāda rīdziniece vēlas izteikt sūdzību par Rīgas domes attieksmi pret iedzīvotājiem.

"Pandēmija ir beigusies, un visi uzņēmumi ir atsākuši pieņemt klientus klātienē, izņemot Rīgas domes Mājokļa un vides departaments. Komunicē tikai caur iesniegumiem vai ar iepriekšēju pierakstu. Ir daudzi jautājumi, kurus nevar ar iesnieguma palīdzību atrisināt. Nesaprotu, kāpēc viņiem ir kādas atlaides? Vai vienkārši viņiem tas ir izdevīgi un nevēlas pieņemt klientus klātienē?"

Rīgas domē skaidro, ka klientus klātienē pieņemot, taču iepriekš sarunājot.

Savukārt cits rīdzinieks ir saskāries ar situāciju, kad nav varējis iesniegumu Autotransporta direkcijā iesniegt attālināti.

"Kāpēc Autotransporta direkcija iesniegumus par tahogrāfa kartes izsniegšanu pieņem tikai klātienē? Sazvanot atbildēja, ka Covid-19 ierobežojumu laikā varēja pieņemt elektroniski parakstītus iesniegumus. Jautājot, kāpēc tagad to nevar turpināt, atbildēja - formālu iemeslu dēļ."

Autotransporta direkcijā norāda, ka nekad neesot varējis tahogrāfa karti sagatavot attālināti, kārtību arī nemainīšot.

Slimību profilakses un kontroles centra pārstāve Ilze Arāja skaidro, ka darba devējiem esot tiesības noteikt, kā darbinieki strādā - attālināti vai klātienē. Patiesībā Covid-19 nekur nav pazudis, kā varētu šķist, viņa piebilst.

Nebūšanas

Rīdziniece Elīna ir četrus gadus vecā dēliņa Lūkasa mamma, kura iepirkties dodas kopā ar bērnu. Vienā no iepirkšanās reizēm apmeklējusi Rīgas mikrorajona “Rimi” veikalu. Kad iepirkšanās jau gandrīz noslēgusies, Elīnas dēls paziņojis, ka vēlas apmeklēt tualeti. Tieši šajā veikalā klientiem pieejamu labierīcību nav, un arī darbinieces liegušas izmantot savu tualeti, kas māmiņu ļoti pārsteidzis, vēsta "Bez Tabu".

Svarīgākais