Parasti reklāmu bukletus samet pastkastītēs, un saņēmējs, neiedziļinoties saturā, visbiežāk tos izmet miskastē. Sakaru operators “Tet” gan izcēlies ar īpašu mārketinga pieeju. Parūpējies, lai vairāki klienti noteikti ielūkotos uzņēmuma reklāmā un atcerētos to vēl ilgi, visparastāko reklāmas bukletu sūtot aploksnē, ko par maksu jāsaņem pasta nodaļā, vēsta "Bez Tabu".
Rīdziniekam Aldim ir lauku īpašums Pāvilostā. Ierodoties Kurzemes ciemā, viņš mājas pastkastītē ieraudzīja aicinājumu no “Latvijas Pasta” ierasties pasta nodaļā izņemt kādu sūtījumu. Uz aicinājuma bija norāde, ka, saņemot sūtījumu, būs jāpiemaksā 54 centi.
Samaksājot prasīto, Aldis pasta nodaļā saņēma sūtījumu, un tā saturs sadusmoja un vienlaikus arī sasmīdināja. Aploksnē bija ievietots “Tet” reklāmas buklets, kurā uzņēmums reklamē iespēju pieslēgt optisko internetu. Aldis prāto - kurš “Tet” “ģeniālais” reklāmas stratēģis izdomājis šādu klientu “makšķerēšanas” taktiku.
Iztērējot 54 centus, Aldis nabagāks nekļuva, bet viņam tāpat šķiet nepieņemami, ka par visparastāko reklāmas bukletu jāmaksā.
Šādus maksas bukletus “Tet” nosūtījis 12 adresēm Pāvilostā. Uzņēmumā raidījumam skaidroja, ka notikusi cilvēciska kļūme, par ko ar raidījuma starpniecību atvainojās.