Kliente Swedbank piedzīvo nepatīkamu situāciju

© Ilze Zvēra/F64

Talsos sabiliete Virdžīnija piedzīvo nepatīkamu situāciju ar Swedbank, vēsta "Bez Tabu".

Vīram vajadzējis saņemt “Swedbank” pakalpojumu klātienē, taču Talsos to saņemt neesot iespējams. Iemesls pavisam elementārs - šeit vairs nav konkrētās finanšu iestādes filiāles.

Nobraucot jau vairāk nekā 40 kilometru no dzimtās vietas, sabilietei paziņo, ka jāmēro vēl vismaz 50 kilometru, lai saņemtu tik nepieciešamo pakalpojumu.

Kundze apzinās, ka gluži no zila gaisa ierasties ar vairs nevarot, jo nepieciešams iepriekš pierakstīties, taču ar to arī nevedas, jo neesot iespējams sazvanīt kādu no konsultantiem.

Nebūšanas

Pašā vasaras pilnbriedā Smiltenes iedzīvotājas Mārītes septiņus gadus vecā meita neveiksmīgi nolauzusi zobu – mamma nekavējoties meklējusi bērnu zobārstu, kas varētu situāciju novērtēt, tomēr saskārusies ar atteikumu – tuvākajās zobārstniecības līdz pat gada beigām iespēja pierakstīt bērnu neesot, vēsta "Bez Tabu".