Kliente Swedbank piedzīvo nepatīkamu situāciju

© Ilze Zvēra/F64

Talsos sabiliete Virdžīnija piedzīvo nepatīkamu situāciju ar Swedbank, vēsta "Bez Tabu".

Vīram vajadzējis saņemt “Swedbank” pakalpojumu klātienē, taču Talsos to saņemt neesot iespējams. Iemesls pavisam elementārs - šeit vairs nav konkrētās finanšu iestādes filiāles.

Nobraucot jau vairāk nekā 40 kilometru no dzimtās vietas, sabilietei paziņo, ka jāmēro vēl vismaz 50 kilometru, lai saņemtu tik nepieciešamo pakalpojumu.

Kundze apzinās, ka gluži no zila gaisa ierasties ar vairs nevarot, jo nepieciešams iepriekš pierakstīties, taču ar to arī nevedas, jo neesot iespējams sazvanīt kādu no konsultantiem.

Nebūšanas

Ne visiem darbiniekiem un ne visās valsts iestādēs tiek piešķirtas veselības apdrošināšanas polises, tomēr daudziem tās ir pieejamas. Nereti polisēs ir iekļauta ne tikai ārstniecība, bet arī stomatoloģijas pakalpojumi, rehabilitācija un veselības uzturēšanas pasākumi. Savukārt privātpersonām polises izmaksā tik dārgi, ka atliek vien cerēt, ka nesaslimsim, jo valsts apmaksātā veselības aprūpe biežāk nepalīdz nekā palīdz.

Svarīgākais